shermynator Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Hvor finner man de SS.bin filene som gjør at jeg kan patche spillene ? Altså, ha korrekt MD5. Har lett overalt. PS: Jeg skal ikke bruke dette i praksis, det er bare i teorien. Jeg har ei prosjekt oppgave om nettopp dette med ulovlig chipping/brenning av nedlastbare spill til forskjellige konsoller. Vil ha det grundig og nøyaktig. Derfor grunnen til spørsmålet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Selv om du ikke skal bruke dette i praksis, så er det ulovlig å diskutere ting som kan føre til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
shermynator Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Er ikke det heller lov nei.. Neivell.. Det var nå litt rart, men ok... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Hvor finner man de SS.bin filene som gjør at jeg kan patche spillene ? Altså, ha korrekt MD5. Har lett overalt. PS: Jeg skal ikke bruke dette i praksis, det er bare i teorien. Jeg har ei prosjekt oppgave om nettopp dette med ulovlig chipping/brenning av nedlastbare spill til forskjellige konsoller. Vil ha det grundig og nøyaktig. Derfor grunnen til spørsmålet. På forhånd takk akkurat den gikk ikke jeg på.. hehe Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 PS: Jeg skal ikke bruke dette i praksis, det er bare i teorien. Jeg har ei prosjekt oppgave om nettopp dette med ulovlig chipping/brenning av nedlastbare spill til forskjellige konsoller. Vil ha det grundig og nøyaktig. Derfor grunnen til spørsmålet. Yeeh right! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 HAHA! Bra forsøk, Mann! Gikk ikke heeeelt... Skoleoppgave du liksom! HAHAHAH Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Han kan jo snakke sant. Han sa jo ikke hvilken skole det er snakk om... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) PS: Jeg skal ikke bruke dette i praksis, det er bare i teorien. Jeg har ei prosjekt oppgave om nettopp dette med ulovlig chipping/brenning av nedlastbare spill til forskjellige konsoller. Vil ha det grundig og nøyaktig. Derfor grunnen til spørsmålet. Vel, uansett intensjoner, å spørre hvordan chipping og brenning av ulovlig nedlastede spill gjøres blir berørt av retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Diskusjon.no er altså ikke stedet for å publisere grundige guider til hvordan bruke warez, eller hvordan bruk av warez muliggjøres, når det klart omfatter ulovlig nedlastet spill slik problemstillingen i sitatet mitt avslører. Derfor stenges tråden. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg