SuperStoffer Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei! er det noen vits i å installere direct x 9 når du ikke har skjermkort som støtter det? Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 ok.. får jeg bedre ytelse da eller?? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ok.. får jeg bedre ytelse da eller?? Får vel ikke bedre ytelse enn med directx 8.1 når kortet ikke støtter det. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ok.. får jeg bedre ytelse da eller?? nei, men om du ikke installerer DX9 wil ikke nyere spill/programmer (for eks. 3DMark 2003 som kommer om ca 4-5 dager) som krever DX9 kunne kjøre... derfor vil jeg anbefale å installere DX9 :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja jeg ville ha instalert DX9, du får ikke noe bedre ytelse, men det er greit å være oppdatert , hvis det skjer noe med pc'en etter du har lagt det inn er det bare å ta en systemgjennoprettning, det funker. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 vell om en installerer DirectX 9.0 så går det jo utover ytelsen til maskina, dvs tregere, om skjermkort ikke støtter det ? .. fikk iallefall 100 poeng mindre med 3dmark2001SE. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 If it ain't broken... Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 har installert directx9 nå. og det funker som bare det fikk faktisk 200 mere poeng i 3dmark Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg legger det ikke inn før noe av de spillene evt programmene eller hva det nå enn er, krever at jeg har det lagt inn. Det er jo bare tull å kødde med en pc som funker Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 vell om en installerer DirectX 9.0 så går det jo utover ytelsen til maskina, dvs tregere, om skjermkort ikke støtter det ? .. fikk iallefall 100 poeng mindre med 3dmark2001SE. nå har jo 3dmark en feilmargin på ca 150-200 poeng da.. btw: 3dmark 2003 kommer om ca 4-5 dager! og som han over sa IF it's not broken... ...don't fix it men det er jo altid en fordel å være oppdatert, så det er aldri et - å ha nyeste driver installert Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg legger det ikke inn før noe av de spillene evt programmene eller hva det nå enn er, krever at jeg har det lagt inn. Det er jo bare tull å kødde med en pc som funker vel, da er det vel kanskje på tide å installere det nå om du har lyst til å få kjørt 3DMark 2003 som kommer ut om ca 4-5 dager Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 blir overhodet ikke noe DX9 her i gården før det kommer et program som krever det og som jeg vurderer å kaste bort tiden min på, og 3DMark2k3 tilhører definitivt ikke den kategorien. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 har installert directx9 nå. og det funker som bare det fikk faktisk 200 mere poeng i 3dmark Nice for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå