Junta Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det som er tydelig i denne tråden, er at flere gir blaffen i realiteter. Mange har bastante meninger, på tross av manglende informasjon. Ganske snodig, men absolutt humoristisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor spør du om jeg har fakta om MPX, hvor har du det fra? Jeg sa bare at det kan være en naturlig forklaring på hvorfor de ikke kunne skaffe akkurat den harddisken. Hvorfor² påstår du at jeg forholder meg til fakta, når det er nettopp det jeg etterlyser? Flere har postet bastante påstander i denne tråden, selv om de i realiteten har 0 info. Det er vel ikke akkurat noe forholde seg seriøst til. Tja. Hvordan skal vi tolke dette? Jeg foretrekker å forholde meg til fakta i slike diskusjoner, og ikke vage antagelser. Det er jeg som kommer med antagelser/spørsmål. Det jeg har konkludert med i denne tråden er følgende: 1) Trådstarter er fornøyd/imponert over service fra Netshop 2) "Noen" synes det er interessant/vesentlig poeng å "diskutere" om dette var bra service med vekt på antagelser om at HD'en var i sortimentet. Mulig det er noe bastant å oppfatte det slik? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er utrolig at noen har en så stor vrangvilje til å innse at dette var god service. Det at de baserer sine påstander om det minst sannsynlige argumentet, at disken var i sortimentet, gjør det nærmest nytteløst å diskutere videre. Kan ikke skjønne at det er mer sannsynlig at varen allerede var bestilt, noe de vanligvis ikke gjør før de er lagt opp i sortimentet, enn at kundebehandleren sjekket tilgjengelighet hos sin leverandør og så la denne opp og bestilte. Selv jobber jeg i bransjen og kjenner flere som har dette som sitt kjerneområde - dog ikke hos NetShop. Den vanlige og mest praktiske måten å gjøre ting på er å legge varen opp og så bestille. I mange systemer er det dessuten umulig å bestille opp en vare uten at den først er lagt opp. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er jeg som kommer med antagelser/spørsmål. Det jeg har konkludert med i denne tråden er følgende: 1) Trådstarter er fornøyd/imponert over service fra Netshop 2) "Noen" synes det er interessant/vesentlig poeng å "diskutere" om dette var bra service med vekt på antagelser om at HD'en var i sortimentet. Mulig det er noe bastant å oppfatte det slik? Det jeg har postet i denne tråden, har ingenting med deg å gjøre TL1000S. Dette er bare til opplysning. Hvilke antagelser/spørsmål som du har kommet med, har ingenting med hva jeg har svart i denne posten å gjøre. Hvis du skal svare meg, så foretrekker jeg at du svarer meg på det jeg snakker om. Det hadde vært fint. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Uansett , servicen på Netshop Oslo har ihvertfall forbedret seg kraftig i løpet av dette året , har handlet fast der siden de åpnet (29 fakturaer i år). Og de er blitt merkbart hyggeligere og mer imøtekomne siden lavmålet for ca. 1 år siden. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det var fint å høre, larsg. Det hjelper tydeligvis å klage både på forumet her og direkte i butikken. De har vel sett at policyen de hadde ikke fungerte og har derfor lagt om denne. Håper det fortsetter slik. Misforstå meg rett så hjelper det kanskje også å ha handlet der 29 ganger i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå