osse-mon waits for alice Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Handlet meg to nye laptop'er til jul, og ønsket større disk i en av disse. Sendte mail til Netshop, der jeg spurte hvorvidt de kunne skaffe den seagate-disken jeg ville ha. Én time etter jeg sendte mailen fikk jeg svar med beskjed om at de ikke hadde disken inne, men at den i løpet av to timer ville dukke opp i webshop'en. Den lå der etter halvannen time, og var til prisguidens nest laveste pris. Flott, Netshop! (Det skal nevnes at MPX, der jeg kjøpte laptop'en, bare gav meg en kald skulder og beskjeden 'vi har hitachidisker til laptop'er' Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har vel aldri noen benektet Netshop sitt ønske om å selge produkter. Probleme dukker som regel opp når man ønsker å benytte seg av lovfestede krav som reklamasjon og angrefrist. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, vi får se hva som skjer neste gang noe er ødelagt... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har vel aldri noen benektet Netshop sitt ønske om å selge produkter. Probleme dukker som regel opp når man ønsker å benytte seg av lovfestede krav som reklamasjon og angrefrist. Blir aldri noe feil på disker fra Seagate. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Disken var faktisk DOA fant jeg ut i sted... Da får vi testet, da Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Keep us posted, Osse-Mon. Før en logg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hos netshop henter jeg så å si alltid det jeg bestiller. De to gangene jeg har hatt retur har jeg levert de mens jeg hentet noe annet. bare fylte ut returpapiret ved innleveringen. 2 dager etterpå ringer de og spør om jeg vil ha penger eller om jeg vil ha noe annet da varen ikke finnes lengre. Andre gangen fikk jeg ny vare. Andre gangen var et DOA på et HK, dro ditt og fikk nytt med en gang (de tok en kjapp test venta 10 min (dette var også få dager ført jul). Super butikk - som er en av mine 3 mest verdsatte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, sende disken i går. Litt skeptisk, med tanke på at dette skulle være en high-end disk som skulle tåle mer enn andre disker... Lenke til kommentar
joebush Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vil påstå at emnetittel er feil. Dette handler ikke om service i det hele tatt. Vil du få en ide om hvorvidt Netshop har bra service får du lete litt i forumene her. Mye bra og innlysende, og noen ganger underholdende lesing får du. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå har vel aldri noen benektet Netshop sitt ønske om å selge produkter. Probleme dukker som regel opp når man ønsker å benytte seg av lovfestede krav som reklamasjon og angrefrist. Jaha? de gangene jeg har måtte reklamere eller ta ting på angrefrist har det ikke vært ett eneste problem rundt det. Alt har gått lett og smertefritt Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå har vel aldri noen benektet Netshop sitt ønske om å selge produkter. Probleme dukker som regel opp når man ønsker å benytte seg av lovfestede krav som reklamasjon og angrefrist. Jaha? de gangene jeg har måtte reklamere eller ta ting på angrefrist har det ikke vært ett eneste problem rundt det. Alt har gått lett og smertefritt Det er bra noen har gode erfaringer med dem. Uten kunder som deg ville ikke Netshop eksistert lenger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg vil påstå at emnetittel er feil. Dette handler ikke om service i det hele tatt. Vil du få en ide om hvorvidt Netshop har bra service får du lete litt i forumene her. Mye bra og innlysende, og noen ganger underholdende lesing får du. Javel? Så det at en av norges største webshops tar seg tid til å legge opp en ny vare kun for en kunde ikke er god service? - De kunne GLATT ha gjort som MPX gjorde, og gitt meg en kald skulder og et rungende "nei" Lenke til kommentar
joebush Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg vil påstå at emnetittel er feil. Dette handler ikke om service i det hele tatt. Vil du få en ide om hvorvidt Netshop har bra service får du lete litt i forumene her. Mye bra og innlysende, og noen ganger underholdende lesing får du. Javel? Så det at en av norges største webshops tar seg tid til å legge opp en ny vare kun for en kunde ikke er god service? - De kunne GLATT ha gjort som MPX gjorde, og gitt meg en kald skulder og et rungende "nei" Da sier jeg bare at folk som mener at en bedrift som gjør slik at de får mer penger inn yter god service har både misforstått hva god service betyr og er for lett imponerte. EDIT: Forresten, tror du virklelig at den var lagt opp kun for en kundes skyld? Disken var nok på vei ut i det hele tatt. Netshop tar ikke inn en vare til en enkel person, på lik linje som nettbutikker generelt. Endret 16. desember 2007 av joebush Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er jo de butikkene som yter god service som oftest får penga (med mindre noen ser seg helt blind på å spare et par kroner). Det er jo der en handler gang på gang.... Man trenger ikke å være forsker for å forstå dette. En artikkel for litt siden sa jo at en butikk kan øke omsetningen rask (opptil 50%) bare ved å si hei til kunden i det han/hun kom inn i butikken Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Igjen: De kunne bare ha sagt at "den kommer i løpet av x dager", i stedet for én time! Lenke til kommentar
victurus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Og hva skulle poenget med si at den kom om "X" dager når den faktisk tilfeldigvis kom etter en time? -Tror du virkelig Netshop gikk til innkjøp av slike disker, som dem fikk en time senere, og det kun for deg? Tror du selv innser hva svaret hadde vært om dem ikke hadde et nytt parti som tilfeldigvis kom inn når du trengte det. Kan ikke forstå hvordan du greier å rose Netshop og rise MPX, begge forholder seg jo kun til lagerstatus. Føler at du hadde dundret på med en gigantisk klagetråd om Netshop tilfeldigvis ikke hadde hatt varen. Victurus! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Der tar du skammelig feil. Jeg har ikke opprettet en klagetråd over MPX, men om du hadde brukt tiden bedre, og faktisk lest det jeg skriver tidligere hadde du sett at jeg ikke gjør annet enn å kritisere MPX for svaret de gav meg. Det er langt unna en klagetråd. Det tok 3 dager fra Netshop la opp disken hos netshop og jeg bestilte den til de fikk den inn på lager, hvilket tilsier at de ikke hadde en pall stående. Det jeg uansett synes er bra, er at Netshop gjorde det MPX ikke gjorde, nemmelig å gi meg et godt svar med beskjed om at "disken er tilgjengelig fra vår leverandør, så den skal være tilgjengelig i netshop'en om en time. Jeg legger den opp nå" - Dette mener jeg er service. Det er ikke sikkert at denne disken hadde blitt lagt opp med det første, eller i det hele tatt. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, for all del... Er jo ingen andre som etterlyser den harddisken. All credit til deg, ellers hadde Netshop aldri fyllt på lageret!! Victurus! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dette gjorde komplett også for et par år siden, da jeg spurte om et spesielt par hodetelefoner. God service det! Derimot det MPX gjorde = 0 service. Det er butikker som strekker seg litt lengre som får mine kronasjer... det var nok mest Netshop i år. Forøvrig har jeg hatt et par returer / servicesaker i løpet av året. Kjøpte surroundanlegg fra XD/MPX som ikke var i samtråd med spesifikasjonene. Etter MYE om og men fikk jeg pengene tilbake. De nektet å reparere eller bytte ut med et produkt som faktisk hadde de spesifkasjonene jeg ble lovt og skyldte på at det var produsenten sin feil. De foreslo at jeg kunne kjøpe et annet anlegg som kostet 2,5 ganger så mye og hadde de spesifikasjonene jeg hadde betalt for i utgangspunktet. Snakk om elendig service.... Tre uker etter at jeg endelig fikk returlapp fikk jeg pengene tilbake. Kjøpte da høyttalere fra Netshop i stedet. Begge retursakene hos Netshop ble tatt hånd om innen rimelig tid. Penger for refundering av frakt fikk jeg tilbake ca 2-3 uker etter at jeg sendte mail om det. De svarte ikke på mailene mine ang. det, men alt ordnet seg. Alt i alt er jeg mye mer fornøyd med Netshop enn de fleste andre butikker. Jeg har også fått god service fra Stretto.no, PCUtstyr.no og PCKiosken.no i år men har bare handlet 1-3 ganger fra hver av dem. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, for all del... Er jo ingen andre som etterlyser den harddisken. All credit til deg, ellers hadde Netshop aldri fyllt på lageret!! Victurus! Om du har så mye i mot netshop, si det gjerne rett ut. Hva vet du om andre etterlyser denne harddisken? Jobber du i netshop og vet hvilket produkt det er snakk om? Om du så gjør: Shame on you for not telling Om du så IKKE gjør: Revurdér ditt syn på service og posting på forumer. Har tanken slått deg at Netshop faktisk kan ha lagt opp dette produktet (eventuelt tidligere enn de normalt ville ha gjort det) fordi en potensiel kunde forespurte det?? I så fall er det GOD service. Butikken kunne glatt ha sagt nei. (og ville i det tilfellet ha gitt dårlig service) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå