Ferchie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Kom over denne tv'en da jeg surfet på nettet, og den virker veldig bra. Prisen er ekstremt lav i forhold til konkurrentene, men er det noen av dere som har en erfaring med den? Full HD tv 10.000,- Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Heisann! Kom over denne tv'en da jeg surfet på nettet, og den virker veldig bra. Prisen er ekstremt lav i forhold til konkurrentene, men er det noen av dere som har en erfaring med den? Full HD tv 10.000,- Jeg har Tatung 37" 720p, og jeg er ikke fornøyd. Er flere ting som plager meg, og mest av alt er en høyfrekvent lyd som den lager når tv'en er slått av. Fjernkontrollen er elendig og vanskelig å navigere mellom kanaler iforhold til sony, samsung og philips. Bra med DVI-inngang, men er jo kun 1 HDMI, noe som jeg syns er for lite, og lyden er dårlig på den også. Jeg vil heller anbefale å kjøpe en skikkelig tv og legge til 1-2000kr for enten Sony W2000 eller Samsung M86/87 tv. Vil være verdt det, tro meg. Tatungen har forresten dårlig bildekvalitet på analogt signal (tv per idag) Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Personlig må jeg alltid se en TV med egne øyner før jeg kjøper den. Stoler ikke på specs'en i seg selv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Heisann! Kom over denne tv'en da jeg surfet på nettet, og den virker veldig bra. Prisen er ekstremt lav i forhold til konkurrentene, men er det noen av dere som har en erfaring med den? Full HD tv 10.000,- Jeg har Tatung 37" 720p, og jeg er ikke fornøyd. Er flere ting som plager meg, og mest av alt er en høyfrekvent lyd som den lager når tv'en er slått av. Fjernkontrollen er elendig og vanskelig å navigere mellom kanaler iforhold til sony, samsung og philips. Bra med DVI-inngang, men er jo kun 1 HDMI, noe som jeg syns er for lite, og lyden er dårlig på den også. Jeg vil heller anbefale å kjøpe en skikkelig tv og legge til 1-2000kr for enten Sony W2000 eller Samsung M86/87 tv. Vil være verdt det, tro meg. Tatungen har forresten dårlig bildekvalitet på analogt signal (tv per idag) Okay hehe, ja da tror jeg at jeg dropper den tv'en. Vra for godt til å være sant. Får som du sier heller spytte i et par ekstra tusen i en bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå