Blacksheep Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nylig kjøpt en Nikkor 70-200 vr, og er veldig fornøyd men.. Jeg har forstått det slik at man kan høre en liten 'summing' når VR jobber, og det er greit.... Det som skylder mitt spørsmål er en klikkelyd (et klikk) som kommer i det VR'en starter (ved at man trykker på Fokusknappen/utløser) Så kommer det nok et klikk ca 1-2 sekund etter man slipper focus knapp, altså VR slutter å jobbe. Skal denne klikkelyden være der når VR starter/stopper, andre som har dette? Takk. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Opplevd det samme på flere objektiver jeg har prøvd. Både 70-300VR og 70-200VR hadde det da jeg testet de, så det er nok normalt. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takker , da er nok ting som det skal være. Greit å få bekreftet slike ting, så man slipper å uroe seg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kjipt å kjøpe et objektiv for nærmere 15 lapper (i hvertfall i Norge) for deretter å finne en feil, ja Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Min 70-200 måtte inn på rep for en ulyd i fokusringen. Kjipt å vente over en måned på å få den reparert, men sånnt skjer.. Var ikke noe problem å ta det på garanti ihvertfall. Selv om den var kjøpt ifra USA. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Godt å høre. Absolutt et drømmeobjektiv, og utrolig greit og sparsomt å bestille over nettet fra USA. Hvor mange års garanti har du? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Godt å høre. Absolutt et drømmeobjektiv, og utrolig greit og sparsomt å bestille over nettet fra USA. Hvor mange års garanti har du? Nikon har 1års world wide garanti på objektiver. Utover et år kan jeg nok ikke regne med å få noe på garanti, men sjansen er meget liten for det. Dessuten har jeg spart nesten 5000 på å bestille fra USA, så jeg har litt igjen på "rep. budsjettet".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå