MysticoN Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 På jakt etter et nytt tastatur siden madammen sølte brus på mitt gammle. Hva jeg ser etter: Fint om det er trådløst. Må være svart. Må ha NUM pad Godt å skrive på likte veldig godt Logitech diNovo Edge, og var har vel vært nerme å kjøpe det mange ganger, men kan ikke se for meg å leve uten NUM pad Kom med forslag:D Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 På jakt etter et nytt tastatur siden madammen sølte brus på mitt gammle. Hva jeg ser etter: Fint om det er trådløst. Må være svart. Må ha NUM pad Godt å skrive på likte veldig godt Logitech diNovo Edge, og var har vel vært nerme å kjøpe det mange ganger, men kan ikke se for meg å leve uten NUM pad Kom med forslag:D Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 kan du leve uten trådløs så kan G11/15 være noe Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har selv et Mx3200, bra og skrive på, men var ikke så bra å spille med, siden det er max 3(?) knapper om gangen.. Bra utseende, bra knapper, knappene lager så og si ingen lyd. Kun 1 ledning. Det er da en pakke med mus og tastatur. Kan kjøpe mitt hvis du vil Extremt lite brukt. Det utfyller også alle punktene dine. Det er trådløst. Det er svart. Matt og en liten blank stripe om det har noe å si. Har numpad. Godt og skrive på. 5 Års garanti. Står det er vannavstøtende. Her er link : https://prisguiden.no/product.php?productId=60862 Endret 12. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå