*Tronaldo* Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 God lørdags formiddag! Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan gjøre om/brenne midi-filer slik at de kan avspilles på en vanlig CD-spiller (les. stereoanlegg)... Jeg bruker Nero for å brenne. Noen som har en "smørbrødoppskrift"? (PS. Det haster litt - trenger å ha brent det i kveld!) Mvh Tronaldo Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei! Du må vel få konvertert filene over til .wav eller .mp3, siden midi bare er en pakke med data som blir sendt til lydkortet/lydmodul hvor det blir laget lyd av det. Dinside Data har noe om det: http://www.dinside.no/php/art.php?id=7177&=katnav Håper det hjelper! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 WinAMP fikser biffen: Start WinAMP, Ctrl+P, Plugins->Output, Winamp2 MIDI plugin, Output [X]Write WAV files to: [sett katalog] Så lar du WinAMP gluffe gjennom playlisten, og du har et fiks ferdig sett WAV-filer å grille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå