NyttVisningsnavn Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 IMDb-link til filmen? Finner den ikke. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) IMDb-link til filmen? Finner den ikke. Originaltittel er Matango, IMDB-link finner du her Endret 13. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Dagens anbefaling er Captain Kidd (1945) med selveste Charles Laughton i hovedrollen. IMDB link her Endret 14. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er Matango der? Er sikkert ikke allverdens bildekvalitet, men det skal mye til for å slå den grusomme VHS-rippen jeg så. Blir et festelig gjensyn. Kan forsåvidt opplyse om at Fukkatsu no hi/Virus (1980) med blant annet Sony Chiba, ligger der. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er Matango der? Les tråden gutt. Nederst på forrige side finnes det link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Vel, det var ment som "Oi, er virkelig Matango der!?". Jeg er klar over at den er der, men ble overrasket da jeg så det. Endret 14. desember 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ah. My bad Sånn går det når man er forkjølet og har sittet på forumet dagen lang. Jeg ser jo selvsagt nå at det var det du mente når jeg faktisk _leser_ innlegget ditt. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Fant Ikuru. IMDb All Quiet on the Western Front The Lady Vanishes Das Cabinet des Dr. Caligari The Gold Rush (I følge kommentarene er ikke dette den originale versjonen) The General He Walked by Night Endret 15. desember 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Dagens funn: Akira Kurosawas Sugata Sanshiro (aka. Judo Master). Nå som det snart er jul, kan det vel også passe med denne... Endret 18. desember 2007 av Montag Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 I tilfelle dere ikke var klar over dette, så er dette ikke noe nytt. Filmene kalles "Public-Domain" filmer, og du kan tenke på de som i spill bransjen kaller "abandonware". DVS filmer som har utgått og er ikke lenger under selskaper kontroll. Det er ikke bare denne ene siten som tilbyr dette, og det fins MANGEN torrent sites som fokuserer på kunne dette, og mangen "lure scams" av websider som gir offer som "get a FREE CLASSIC MOVIE each month when joining now!" osv osv (for du får jo "Public-Domain" filmer som er gratis uansett). Gå på google og søk etter "Public-Domain movies" så finner dere alt. Personlig anbefaler jeg denne: http://www.openflix.com/ Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er vel ikke noen som har påstått at dette er helt nytt. Uansett er det mange som ikke vet om det, så det er fint at noen informerer om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå