LostOblivion Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, Dette kan da ikke være sunt? Dette holder den mer enn gjerne på stock klokk også. EVGA sier det er helt normalt, men de sa aldri hva jeg burde holde den under når jeg overklokker. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei,Dette kan da ikke være sunt? Dette holder den mer enn gjerne på stock klokk også. EVGA sier det er helt normalt, men de sa aldri hva jeg burde holde den under når jeg overklokker. Det er rimelig normalt. Jeg får stort sett de samme temperaturene med Asus P5N-E SLI i kombinasjon med 2 stk. XFX 8800GTS og Intel Core2 Duo E6850. HK 54gr. CPU 48gr. GPU 70gr. Og det er uten load med romtemperatur 22 - 24 grader. Øvrig maskinvare i signatur. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Ok bra, fikk litt hetta der. (Bokstavelig talt? ) Endret 11. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jau, det er nok normalt, og den blir nok ikke ødelagt selv om den går mye here enn som så, men antall FBS du kan skvise ut av hovedkortet blir nok påvirket en del. -Stigma Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hei. Synes de temperaturene der var voldsom jeg. Sjekk mine temps Ja, jeg har flere vifter, men ikke noe bråk fra de. Installer flere vifter, sier nå jeg. Dessuten skal du være VELDIG forsiktig med varme på det Evga-kortet der, spesielt på og rundt minne-soklene. Blir sinnsykt varmt der, og sjansen for å ødelegge kortet er STOR. Bare se på Evga sine egne sider, så ser du hva jeg mener. Har klart å ødelegge et sånt kort selv jeg, FØR Evga kom ut med en generell advarsel(ca.mars/april) Mvh Endret 13. desember 2007 av Kokidoiten Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Heh, hvordan vet du at du har flere vifter enn meg? Har de bare kobla til molex og ikke til hk. Problemet mitt er skjermkortene som blir veeeldig varme og sitter seff rett over MCP. Nytt kabinett til jul, så blir nok bra. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jaja, men da blir det enda merkeligere med varmeproblemet ditt Blir sikkert bedre med et annet kabbis da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå