Gjest exjunkie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Alt går dritt for meg for tida. Imegmtimg av planer ,iingen ønskerr eller moe går rette veien Jeghar som beynte pillene igjen ben jeg vil nare ha mer. Slukne med i drømme lamdu ten ha noen bekymringer. Jeg har atatt masse men aldri rørt nåla. Jeg trenger jlelp, moem gode ord eller hva som helst. Keg klarer det ikke lenger Holdt meg reim sa et år, men nå kommer alt tilbake Jeh vil ille mer [Moderator har endret store bokstaver i emnetittel] Endret 11. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
thamule Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det en spøk er den svært dårlig. Er det derimot seriøst bør du ta kontakt med fagfolk og ha tru på egen viljestyrke. Den er viktigere enn alt anna. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fagfolk? Hvor da?Noem gamger trenger je noe av det jeg får fra legen. Hvor ellers skal jeg å? Nei det er ikke en rpøk Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kirkens SOS Kirkens SOS er en døgnåpen krisetjeneste. Vi tilbyr en anonym og uforpliktende samtale på vår krisetelefon eller via en SOS-melding fra våre nettsider. Kirkens SOS er opptatt av hvordan de som kontakter oss har det - ikke av hva vi selv mener eller tror. Døgnåpen krisetelefon 815 33 300 Nettjeneste http://www.kirkens-sos.no Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 ser nesten ikke hva som står i teksten! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Stå på Snakk med noen som bryr seg, kirkens SOS er kanskje ikkje så dumt, har ikkje satt meg så veldig inn i kva dei driver med men likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå