IntelAmdAti Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg skal kjøpe en PC som skal brukes til jobben og har følgende krav: - Glossy widescreen-skjerm - Håndtere spill OK (Er kraftig nok hvis maskinen duger til Half-Life 2 og World of Warcraft) - Integrert trådløst nettverk - Windows XP eller mulighet for å formatere og installere eget Windows XP Ettersom kravene er ganske beskjedene ønsker jeg å bruke opptil 6000kroner på PC-en. Den skal brukes til tekstbehandling, titte på film og spille gamle spill. Ønsker ikke en fremtidsrettet maskin, denne maskinen skal brukes til fortidsapplikasjoner og fortidsspill - kjøper en ny maskin til nyere medier dersom behovet melder seg. Batterilevetid er helt urelevant da jeg uten unntak kun vil bruke maskinen tilkoblet strøm fra vegg. Utvalget i bærbare pcer er stort og jeg har overhodet ikke oversikt over hvilken grafikkbrikke som passer meg best - bærbart er helt nytt for meg. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Acer Aspire 5720ZG - Kjøper den pcen fra Acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå