Gå til innhold

XP drivere til et GeForce 8600M GT!

thomassim

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan skaffe XP drivere til et 8600M GT kort? Har lastet ned en modda versjon 169.04 fra guru3d.com, men trenger en nyere ettersom hd-DVD-en tydeligvis trenger det.. Har ikke funnet det noe sted, så håper det finnes noen her med litt peiling på hvor jeg kan få tak i det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lastet ned en modda versjon 169.04 fra guru3d.com, men trenger en nyere ettersom hd-DVD-en tydeligvis trenger det..

Hvorfor trenger HD-DVD det?

169.04 er en beta-driver, men det skal ligge støtte for PureVideo HD der...

Den ene hd-DVD-en jeg har hakker ganske mye under avspilling, og supporten hos asus mente at dette kunne være pga skjermkortdriveren og\eller at maskinen ikke støttet XP helt..

Lenke til kommentar

Hvilket program bruker du for å dekode HD-DVD?

Er det et program som klarer å bruke hardware i skjermkortet?

Ja, det skal gjøre det! Bruker Cyberlink PowerDVD Ultra Deluxe Version..

Har 2 andre hd-DVD-er som spilles av helt glatt.. men "Transformers" hakker relativt mye fra trailerne på begynnelsen til slutten av filmen.. Han hos asus support mente det kunne være skjermkortdriveren som måtte oppgraderes, eller at de 2 andre filmene jeg har ble spilt av i 720p mens transformers ble spilt av i 1080p.. noe som er tull siden det står på begge de 2 andre at de spilles av i 1080p..

Lenke til kommentar

Prøv eventuelt ForceWare 163.75

Bruker den selv på Blu-ray og 8500GT (PowerDVD Ultra til avspilling). Har aldri opplevd noe hakking der.

Edit: Sørg også for at du har patcha opp PowerDVD til siste versjonen

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...