henky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 litt for få spill å bruke penger på spør du meg, mulig jeg er kresen og gnien:P men kan ikke si at spillutvalget i år har gjort det helt store for meg. grunnet dette er min samling komprimert ned til 5 spill. pluss en del fra PS Store. det var vel ferie/skattepengene som gjorde at jeg bestemte meg for å kjøpe. kjøpte maskina for 5999,- pluss r7:lv. og angrer enda for at jeg ikke kjøpte for 4999,- med to stykk kontroller og ms + r:fom:P Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Liste over kjøp: Madden 07 Motorstorm EU versjon Motorstorm JAP Versjon CoD3 CoD4 Uncharted: Drake's Fortune Skate Fifa08 Pes2008 Spiderman3 Resistance:FoM The Godfather Pirates Of The Caribbean Rainbow Six Vegas Ghost Recon:AW 2 Assassins Creed Warhawk Splinter Cell: DA Tony Hawk P8 The Darkness Ninja Gaiden Sigma Def Jam Icon Fight Night: Round 3 Vært igjennom en del Endret 14. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Liste over kjøp: Madden 07 Motorstorm EU versjon Motorstorm JAP Versjon CoD3 CoD4 Uncharted: Drake's Fortune Skate Fifa08 Pes2008 Spiderman3 Resistance:FoM The Godfather Pirates Of The Caribbean Rainbow Six Vegas Ghost Recon:AW 2 Assassins Creed Warhawk The Darkness Ninja Gaiden Sigma Def Jam Icon Fight Night: Round 3 Vært igjennom en del og du har gått gjennom alle? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nei bare en del Hehe, er så mange dårlige, så... Men vært igjennom de som er bra Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 nice.. jeg har nok vært igjennom 12-15 spill, men har solgt en del for å få penger til nye spill osv Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Selger de fleste til EB Games, så kjøper jeg nye spill og selger de igjen når jeg har rundet de(hvis de ikke er veldig gode)... Levebrødet mitt Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ja det kan funke. men for min del så kjøper jeg heller spill jeg "vet" er gode, så går jeg gjennom dem + spiller helst litt til etter det og beholder dem til enden er nær. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe. Bestemte meg her om dagen at jeg skal begynne å bare kjøpe gode spill, så blir betydelig mindre kjøp i fremtiden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Forstår ikke at dere klarer å kjøpe å selge spill på denne måten. Kjøper jeg et spill, beholder jeg det. Å selge det for mindre enn halve prisen etterpå, er vel lite økonomisk - og etter min mening nesten litt "skittent", og lite classy *ler av meg selv* Høres helt idiotisk ut, men jeg klarer ikke tanken på å bli kvitt de elskede spillene mine. Selv om jeg aldri spiller dem igjen.. Så er jeg en av dem som liker å ha en skikkelig spillsamling også da.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hehe, tenkte det samme før, hadde sikkert en 40-50 ps2 spill, men så tenkte jeg, shit, dette kan jeg *tjene* på, jeg spiller jo aldri spillene uansett, så ble et par ps3 spill der ja Så har jeg bare fortsatt slik... Funker greit hvis man trenger penger til et nytt spill, bytter 2 ps3 spill og kjøper ett... Taper på det men... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vel de første ps3 spilla gikk mest for å få xbox, men skal starte å jobbe fast i januar, så da kjøper jeg alt inn igjen, elsker samlinger jeg å, for hvert spill jeg har solgt har jeg blitt litt deppa, har fortsatt 50 ps2 spill eller noe da:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Deler samme meining sim Jakoozie her, har eg ført skaffet meg eit spill selger eg det aldri igjen. Visst suger Far Cry Instincts, kommer aldri til å runde det. Men likevel greier eg ikkje kvitte meg med det Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vel de første ps3 spilla gikk mest for å få xbox, men skal starte å jobbe fast i januar, så da kjøper jeg alt inn igjen, elsker samlinger jeg å, for hvert spill jeg har solgt har jeg blitt litt deppa, har fortsatt 50 ps2 spill eller noe da:p og jeg har blitt glad, haha xD ( da jeg har kjøpt en del av dem) Og jeg selger aldri spill, selv om dem er ræva så er det et sammle objekt =) men kjøper ikke spill bare for å ha dem, skal selfølgelig spilles igjenom Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Wow, glad jeg slipper militæret. Min historie: Selv har jeg vært litt "anti-fanboy" overfor Sony helt siden de deltok i drapet av Dreamcast (noe Sega selv hadde en stor skyld i). Sony fremsto for meg som den kapitalistiske spillutgiveren som ikke brydde seg så veldig om oss forbrukere. Men jeg kan jo ikke nekte for at både PSX og PS2 har gitt meg mangfoldige timer med morro, kanskje flerre enn andre konsoller. Jeg var rask ute ved kjøp av både X360 og Wii. Førstnevnte ble kjøpt en uke etter launch, og Wiien ble kjøpt sekundet Lefdal Forus åpnet dørene den åttende desember i fjor. Begge ga meg mye moro. 360en var spesielt imponerende med et operativsystem som var en total revolusjon sammenlignet med hva spillkonsoller hadde hatt tidligere. Man kunne laste ned minispill, ha lange vennelister, se filmklipp, kommunisere med PCen og spille en rekke spill sømløst over nettet. Jeg hadde aldri planer om å kjøpe PS3 på den egentlige lanseringsdatoen (i desember). Grunnen var enkelt nok mangel på penger. PS3 hadde jo tross alt en prislapp på 6 tusen kroner. Så jeg var egentlig ganske likegyldig når jeg hørte om utsettelsen. Mars kom, og jeg hadde fortsatt ikke helt råd til den, selv om lysten absolutt var tilstede. På den tiden hadde jeg mest lyst på konsollen fordi det var en "ny konsoll". Ingen spesielle titler eller funksjoner fristet meg noe særlig. I juni lå jeg litt bedre ann, rent økonomisk. Jeg hadde fått feriepenger, og en del penger igjen fra skatten. Selv om jeg skulle til Roskilde om kun to uker (ikke akkurat en billig tur), ble jeg igjen litt gira på en PS3. Kjøpte meg en på Siba til 5800 kroner. Dette var pakken uten spill eller ekstra konsoller. Kjøpte meg også Motorstorm og Resistance. Begge var helt greie titler, men jeg var skuffet etter all hypen rundt dem. Spesielt Resistance var et overraskende lineært FPS med elendig grafikk. PS3en ble allikevel aktivt brukt. Jeg hadde for ikke lenge siden kjøpt meg FFXII, Devil May Cry 3 Special Edition og Tomb Raider Anniversary. I og med at samtlige av disse tok seg bedre ut på PS3en, hadde jeg nok å bruke den til. Et par måneder senere ble jeg litt keen på en prosjektor. HD-tven min var god og grei, men jeg ville ha mer. 22 tusen måtte jeg ut med for min nåværende projektor. Som et resultat måtte jeg selge tven. Men jeg var plutselig litt fattigere enn jeg burde være, så jeg måtte nesten kvitte meg med noe mer. Av konsollene var det PS3 som hadde samlet mest støv, så valget falt på den. 4500 fikk jeg for den med to spill og en blu-ray. Koste meg lenge med projektoren med X360 og HD DVDer. Alt var stort sett bare herlig. Helt til jeg oppdaget at Blu-ray formatet hadde et par titler som hadde tatt seg bra ut på projektoren min. Jeg måtte ha meg en PS3 igjen... For ca tre uker siden kjøpte jeg meg en brukt 60gig PS3. Har også kjøpt Motorstorm og Ratchet and Clank. Sistnevnte var bittelitt skuffende, da det ikke skiller seg ut fra forgjengerne på noen måte. Alt i alt er jeg fornøyd med kjøpet. Muligheten til å ikke måtte se på fargen til coverene når jeg kjøper meg filmer, er verdt prisen alene for meg. At det attpåtil kommer en haug med gode spill til den iløpet av neste år er en fin bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå