LostOblivion Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei, Lurer på om det finnes en tempmåler på prosessor og skjermkort som f eks kan begynne å lage lyder i Windows når temperaturene går over en viss grense? Maskinen min skrur seg av hver gang jeg har spilt Crysis en stund, og lurer på om det er shutdown-tempen til prosessoren som nås, eller om det bare er en ulykkelig klokk. Endret 11. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei LostOblivion Speedfan kan gjøre dette Bare velg "Configure" > "Events" Mener du også finner en hjelpe link der. Jeg har konfigurert speedfan til å gi meg en popup når hardiskene blir for varme, og til å starte en .bat fil jeg har laget, som gir en melding om at en av cpu-kjernene er for varme og avslutter pcen om 30 sek. Det er bare noe av det du kan gjøre der, så lykke til EDIT: Du kan jo med de fleste temp-programmer huke av for loggføring og sjekke om temperaturen har overgått "Shutdown-temperaturen" Endret 11. desember 2007 av Unox Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Hmmm, takk! Men den vil ikke "beep"-e. Har Vista 64-bit. Noen forslag? Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hmmm, takk! Men den vil ikke "beep"-e. Har Vista 64-bit. Noen forslag? Det er vell et idiotisk spørsmål, men har du en "beep" høyttaler? For med mitt kabinett/hovedkort fulgte det ikke med EDIT: Og funket noen av de andre funksjonene som popup og execution av et program? Jeg bruker ihvertfall dette tegnet for at det skal "beep"-e når en temperatur er overgått: >= Endret 11. desember 2007 av Unox Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jepp, innebygd i hk. Merkelig. De andre funker. Hvordan lage et program som piper? (Til Vista 64-bit.) Endret 11. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jepp, innebygd i hk. Merkelig. De andre funker. Hvordan lage et program som piper? (Til Vista 64-bit.) Veit sannelig ikke hvorfor den ikke beeper jeg, har ikke vista selv så... Kanskje du kan prøve å kjøre den som administrator, man kan jo alltids prøve EDIT: kanskje DENNE kan hjelpe Endret 11. desember 2007 av Unox Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hmmm, finner ikke system beep-funksjonsswitch i Vista. Grrr. :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå