Gå til innhold

Hvilket var best? Halo 1, 2 eller 3?


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder dere å begrunne hvorfor dere liker spillene i den rekkefølgen? Poster som inneholder svar "jeg liker best nummer 1, så 2 og så 3" er helt forbanna unødvendig ubrukelige. Ingen bryr seg om det. Folk vil vite hvorfor. Og hvordan noen kan like Halo 2 bedre enn nummer 1 skjønner jeg ikke. Snakker vi multiplayer eller singleplayer? Selvsagt er Halo 2 bedre enn Halo 1, Halo 2 har multiplayer og dermed forlenga levetid og kvalitet. Men singleplayeren i Halo 2 suger hestekuk i forhold til forgjengeren, så da må det være bedre.

 

Argh. For en diskusjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

nå har jeg lastet ned og prøvd "de fleste" "nye" banene på Halo 2 og en prøvd en kamp Live. tror dette har potensiale til å gå forbi Halo 1 på min rank. (Halo 3 blir nok nr 1 hos meg til Halo 4 kommer :p ) meg lenge siden jeg har spilt mp på nr 2 og ble overrasket over hvor like Zanzibar og Last Resort er. nå ser jeg frem til Halo, Halo 2 og Halo 3-linking på fredag :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Halo 1 gav meg et helt nytt perspektiv på first-person-shooter spill, og gjorde meg langt mer tolerant til multiplayer. Hele spillet var generelt en morsom opplevelse

 

Halo 2 kan jeg ikke fordra. Kjedelig story, ikke veldig interessante fiender. Kontrollen var så anderledes fra 1'ern at jeg bare mistet hele forelskelsen med Halo. Spilte aldri noe særlig multiplayer, men så var jeg jo rimelig irritert allerede.

 

Halo 3 ligger på førsteplass i mitt hjerte. Den har kontrollen og gameplayet 2'ern manglet, langt flere våpen og en ganske fin balanse på ting. Ikke like morsomt som 1'ern første gang, men den overgår langt med utrolig multiplayer for ikke å si flere våpen og variasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Jeg veit ikke om hvilken som er best men salget av Halo 3 var MYE bedre enn forventet.

Det gikk helt på toppen!

Jobber du i spillbutikk eller som i import? Trodde halo 2 solgte bedre. Ihvertfall på verdensbasis.

 

Halo 3 solgte 170 millioner dollar i løpet av de første 24 timene, Det slår alle rekorder i alle spill.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Halo 2 kan jeg ikke fordra. Kjedelig story, ikke veldig interessante fiender. Kontrollen var så anderledes fra 1'ern at jeg bare mistet hele forelskelsen med Halo. Spilte aldri noe særlig multiplayer, men så var jeg jo rimelig irritert allerede.

 

? var kontrollene i halo 2 vansligere enn i 1 eren? dei er jo like (eller?)

Lenke til kommentar

Hadde ikke noe med "vanskelig" å gjøre. Jeg synes bare "feelingen" fra 1'ern ikke eksisterte i 2'ern. Halo 3 gir tilbake denne "feelingen".

 

Har rundet Halo 2 flere ganger, og jeg synes også plottet er vanskelig å sette seg inn i. To dager etter at jeg rundet det sist gang med en venn kunne jeg ikke huske hva som egentlig skjedde.

 

Men gode punkter:

 

Gravemind

Master Chief og Arbiter møtes

Elites går over til menneskenes side

Lenke til kommentar
Hadde ikke noe med "vanskelig" å gjøre. Jeg synes bare "feelingen" fra 1'ern ikke eksisterte i 2'ern. Halo 3 gir tilbake denne "feelingen".

Høres litt rart ut. Siktet er jo på samme plass som på toeren (litt lenger ned enn midt på) og POV (sidesynet) er nesten samme som på Halo 2 bare litt mindre. Selve siktebevegelsen har de vel gjort lite forandring i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...