2bb1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei, jeg og en kamerat vurderer å "hamstre" inn litt diverse greier til PS3. Men hvordan er det egentlig med soner osv. på filmer og spill? Er spill sonefrie mens filmer er sone 1, 2 og 3? Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er ikke Blu-ray sonefrie? Mener jeg leste at hd-dvd var det, eller surrer jeg nå? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Blu-ray-filmer har soner, men mange er sonefrie. Finn ut om de er det før evt. kjøp! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Okey, så spill er sonefrie?? Her fant jeg foresten en liste over hvilke blu-ray filmer som vi kan spille av her i sone B: http://Blu-ray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Alle PS3-spill skal være sonefrie, ja. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men spiller ikke Blu-ray spilleren i PS3 alle soner av Blu-ray filmer? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hmmm... det er en automatisk korrigering av ordet Blu-ray her - som setter på en bindestrek - men den nettadressen er altså uten bindestrek. Får ikke til å skrive den inn riktig.... :| http://Blu-ray.liesinc.net/ ...og svar til over - nei, Blu-ray-spilleren til PS3 er ikke sonefri. Endret 11. desember 2007 av Stalking Hawk Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig du må bruke "code"-tag for at den ikke skal korrigere? For å ta det enda en gang: Blu-ray filer forholder seg til sone PS3-spill er sonefri (men noen er visst bundet mtp tilserverne i området de er kjøpt for online spilling. Jeg har ikke funnet oversikt over dette) PS: Dette står i infortråden som er sticky... Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Mulig du må bruke "code"-tag for at den ikke skal korrigere?Prøvde det også... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fra den oppgitte nettsiden står det at langt over halvparten av alle filmene er sonefrie. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Yes, la merke til det!! Så det blir mye internasjonal shopping på meg i fremtiden!! Lenke til kommentar
barin Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 alle de "sonefrie" filmene funker ikke i PS3... jeg kjøpte pirates 2 og king arthur fra Amazon.. begge er sonefrie men kun pirates 2 funker på min PS3... når jeg putter inn king arthur står det "this disc will not play due to the region code setting of the player" selv om det bakpå filmen står at den er sone ABC som tilsvarer sonefri Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis du ser på linken ovenfor her, så ser du at det er sone på King Arthur Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 linken funker jo ikke! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Les postene her da mann! Står at forumet har autotekst slik at det automatisk blir lagt inn bindestrek, bare fjern den så får du opp siden. Lenke til kommentar
barin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvis du ser på linken ovenfor her, så ser du at det er sone på King Arthur vell på disken står det sonefri eller samme soner som det står på pirates 2 disken så den burde funke når pirates funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå