christofferv Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En stund siden jeg postet bilde for kritikk sist. Det er en stund siden bildet ble tatt, men er ganske fornøyd med resultatet.. Håper på god og konstruktiv kritikk.. Bilde: Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ehmm.. Det fungerer ikke så godt med ghost-varianten av deg - det ser snodig ut. Hadde nok vært bedre om "begge" var like tydelige. Skal du først ha en del av bildet som ghost-variant, burde du hatt det første bildet slik. Det hadde nok virket litt mer naturlig siden det er der du kommer fra når du lander. Nå går du liksom opp i røyk når du lander, eller hopper baklengs.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde det ikke vært naturlig at den bakerste hadde vært ghosta, og ikke den framre? oO Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg fikk også litt følelsen av at du hopper baklengs, og dette har nok med at du har ghostet det siste bildet. Liker kameravinkelen, den gjør seg godt på sånne bilder ^^ Gjør at det ser litt mer actionfylt ut, og at du hopper høyere enn du faktisk gjør Himmelen er jo helt hvit. Det blir en ganske sterk kontrast til jakken din, så du setter jo fokus på deg selv, men samtidig føler jeg at øvre del av bildet har mye mindre detalj enn nedre del, der du har mye stein og annet. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Skjønner hva dere mener, men det som egentlig var målet med dette seriebildet var å ha 3 bilder, men da gikk det ene inni det andre, og så var det så vanskelig å ghoste det første pga bildene er tatt håndholdt :S Takker for konstruktiv kritikk så langt! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Her synes jeg ikke ghosten ødelegger så alt for mye.. Det som ødelegger for min del er omgivelsene. Himmelen litt kjedelig, gjerdet tar mye oppmerksomhet, hva gjør traktoren (?) i bakgrunnen? Ikke for å være hard. Sier dette for at hoppet ditt er veldig stilig, så litt kjipt at det ikke blir utnyttet 100 %, hvis du skjønner Så, hvis du vil, kanskje du kan prøve å finne (sette opp?) et litt bedre motiv, med bedre bakgrunn og hoppe så vi ser litt mer av forsiden din? For da kan det blir bra.. Så fint at du er tilbake i bildekritikken Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Her synes jeg ikke ghosten ødelegger så alt for mye.. Det som ødelegger for min del er omgivelsene. Himmelen litt kjedelig, gjerdet tar mye oppmerksomhet, hva gjør traktoren (?) i bakgrunnen? Ikke for å være hard. Sier dette for at hoppet ditt er veldig stilig, så litt kjipt at det ikke blir utnyttet 100 %, hvis du skjønner Så, hvis du vil, kanskje du kan prøve å finne (sette opp?) et litt bedre motiv, med bedre bakgrunn og hoppe så vi ser litt mer av forsiden din? For da kan det blir bra.. Så fint at du er tilbake i bildekritikken Er for så vidt enig med deg, men en del av poenget med sykkel bilder er jo å få frem lengder (skryte over hva du kan). Noe jeg ikke ville fått så godt frem ved å bruke 20mm (tror det var det jeg brukte). Da trenger jeg større vidvinkel, noe jeg går å tripper etter å kjøpe Endret 11. desember 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror det ville vært bedre hvis den første hadde vært ghosta Ellers så synes jeg bilde var bra, men så er ikke jeg noe ekspert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå