Gå til innhold

BK: Seriebilde av meg på sykkel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehmm.. Det fungerer ikke så godt med ghost-varianten av deg - det ser snodig ut. Hadde nok vært bedre om "begge" var like tydelige. Skal du først ha en del av bildet som ghost-variant, burde du hatt det første bildet slik. Det hadde nok virket litt mer naturlig siden det er der du kommer fra når du lander. Nå går du liksom opp i røyk når du lander, eller hopper baklengs..

Lenke til kommentar

Jeg fikk også litt følelsen av at du hopper baklengs, og dette har nok med at du har ghostet det siste bildet.

Liker kameravinkelen, den gjør seg godt på sånne bilder ^^ Gjør at det ser litt mer actionfylt ut, og at du hopper høyere enn du faktisk gjør ;)

Himmelen er jo helt hvit. Det blir en ganske sterk kontrast til jakken din, så du setter jo fokus på deg selv, men samtidig føler jeg at øvre del av bildet har mye mindre detalj enn nedre del, der du har mye stein og annet.

Lenke til kommentar

Her synes jeg ikke ghosten ødelegger så alt for mye.. Det som ødelegger for min del er omgivelsene. Himmelen litt kjedelig, gjerdet tar mye oppmerksomhet, hva gjør traktoren (?) i bakgrunnen? Ikke for å være hard. Sier dette for at hoppet ditt er veldig stilig, så litt kjipt at det ikke blir utnyttet 100 %, hvis du skjønner :)

Så, hvis du vil, kanskje du kan prøve å finne (sette opp?) et litt bedre motiv, med bedre bakgrunn og hoppe så vi ser litt mer av forsiden din? For da kan det blir bra.. :D Så fint at du er tilbake i bildekritikken :)

Lenke til kommentar
Her synes jeg ikke ghosten ødelegger så alt for mye.. Det som ødelegger for min del er omgivelsene. Himmelen litt kjedelig, gjerdet tar mye oppmerksomhet, hva gjør traktoren (?) i bakgrunnen? Ikke for å være hard. Sier dette for at hoppet ditt er veldig stilig, så litt kjipt at det ikke blir utnyttet 100 %, hvis du skjønner :)

Så, hvis du vil, kanskje du kan prøve å finne (sette opp?) et litt bedre motiv, med bedre bakgrunn og hoppe så vi ser litt mer av forsiden din? For da kan det blir bra.. :D Så fint at du er tilbake i bildekritikken :)

Er for så vidt enig med deg, men en del av poenget med sykkel bilder er jo å få frem lengder (skryte over hva du kan). Noe jeg ikke ville fått så godt frem ved å bruke 20mm (tror det var det jeg brukte). Da trenger jeg større vidvinkel, noe jeg går å tripper etter å kjøpe :hrm:

Endret av cv-trial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...