Cycl0ps Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har lest her en gang før at man må laste ned en patch når man skal spille BF1942. Jeg har ikke instalerte det enda gjør det når jeg kommer hjem.. Hihihi Så jeg tenkte at det går raskere å bare gi meg en link til det stedet så laster jeg den ned med en gang jeg kommer hjem. Mens jeg installerer. Er det en slik patch eller er dette bare fanteri? BTW: Hvilke drivere er best egentlig? Catalyst eller de andre? Snakkes.. Takk da fyker jeg på jobb! Shhh! Kom hjem i går kveld fra to ukers ferie også er det rett på jobb.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvis du har lest om det har hadde jeg søkt Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Finner ikke ut hvor den søke greia ersom alle prater om jeg.. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 poster dere ikke opp søk på forumet osv.... Lenke til kommentar
NSR9636 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har du nyare driver til radeonkortet ditt, så treng du bare en nyere patch f.eks 1.2 eller 1.3 Sjekk battlefield sia: http://www.ea.com/eagames/official/battlef....jsp?state=1111 Mer er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå