Gå til innhold

PS3 60 GB bundle!.. Er de å oppdrive?


LeBateleur

Anbefalte innlegg

Ja, da nærmer jula seg og PS3 står øverst på ønskelista!

 

Men har virkelig ikke lyst på 40 gb, siden den ikke dekker mine behov!

 

Så da lurte jeg på om noen har sett noen 60 gb bundle liggende i en butikk i det siste?

 

 

Helst i Hordaland, men dere kan svare om dere har sett andre plasser så andre og kan få bruk for tipset!

 

 

 

Håper at noen har sett en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var å snakket med en på Spaceworld i Ålesund, og han sa det at det gikk rykter om en 100 gb. Og hvis den kom, så tvilte han på at den vil ha BC til PS2 spill i det hele tatt.

 

Det jeg har hørt rykter om er jo en 80gb, men går det rykter om en 100 også?

 

Men hvis man ser litt fremover, så er det faktisk bedre å vente til neste år med å kjøpe en PS3, HVIS den har BC. Det kommer vel en ny Sixaxis også?

Lenke til kommentar
Blir nok ikke så lett og finne en nei, hørt at noen avsidesliggende elektro sjapper har den da.

 

Vet du hvilke avsidesliggende elektrosjapper da?

 

Det vet jeg dessverre ikke men har hørt at de skal ha den noen steder. Btw ny kontroll med rumble kommer i februar/mars. Hadde jeg vært dere ville jeg ha kjøpt 80 gb hos VG+, men husk da at dvd, blu-ray filmer, ps1 og ps2 spill fra europa ikke vil fungere på den siden de er sone indelte, ps3 spill er sonefrie så europeiske spill vil funke på amerikansk ps3.

Lenke til kommentar

elkjøp.no selger det ekstrautstyret som fulgte med i en pakke til 495kr pluss frakt.. :w00t: expert.no hadde nylig den 60gb versjonen til salgs for 4999.. :hmm: Jeg var heldigvis en av de siste som kjøpte ps3 60gb med bundle til 4999kr på expert, det var i siste liten og den skal egentlig ikke være å oppdrive i norske butikker eller norske nettbutikker lenger :ermm: men er jo mange nettbutikker i europa som du kan få tak i den i til en rimelig penge som har sone 2, men pass på tollen da!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Komiskt at alle vil ha 60 gben nå som de så hvor rompe 40 gben er .

Nok et eksempel på at de som roper høyest er de som blir lagt merke til. PS3 har aldri solgt bedre nå med 40GB-en. Men de om ikke vil ha 40GB-en, men heller 60GB-en roper og klager og syter og leter etter å finne en og blir derfor lagt merke til.

 

Lykke til med skattejakten forresten!

Lenke til kommentar
elkjøp.no selger det ekstrautstyret som fulgte med i en pakke til 495kr pluss frakt.. :w00t: expert.no hadde nylig den 60gb versjonen til salgs for 4999.. :hmm: Jeg var heldigvis en av de siste som kjøpte ps3 60gb med bundle til 4999kr på expert, det var i siste liten og den skal egentlig ikke være å oppdrive i norske butikker eller norske nettbutikker lenger :ermm: men er jo mange nettbutikker i europa som du kan få tak i den i til en rimelig penge som har sone 2, men pass på tollen da!! :thumbdown:

 

 

Er nok ikke aktuelt og bestille fra utenlandske butikker siden det skal være en julepresang og vi er så nærme jul allerede..

 

Men kan ikke si jeg finner 2 spill + Sixaxis pakken på elkjop.no. Gir du meg en link?

Lenke til kommentar
Da har jeg tatt en ringerunde til de fleste butikkene som selger PS3 i bergen, og ingen av dem hadde PS3 60gb!.. Veldig irriterende..

 

Får vel bare ta til takke med en 40 gb da!

 

 

Men noen som vet om noen butikker som selger Rfom og Motorstorm + Sixaxis til 500 kr fortsatt?

har du sjekka ut QXL.no der er det alltid en eller annen som seller en PS3

mitt tips: importer fra VGP. 3500,- med frakt 80 GB versjonen

Lenke til kommentar

tidligere i år ... " venter med å kjøpe ps3 til den blir billigere vi 60gb er ikke værdt prisen" og hva skjedde jo det var så mye kglager på prisen at sony måtte droppe noen funksjoner på ps3 så den skulle bli billigere .. you're too late , sånn går det når man sitter på gjerdet å klger på pris

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...