Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser for meg coveret: WRATH OF THE TREEHUGGERS - COMBAT EVOLVED hvor noen står der med øks, treklubber og trespyd i sære posisjoner med blar over tingelingen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis Greenpeace går inn i video-game dot biz med same midlar som dei nytta seg av til å produsere denne fantastiske videoen med MC, Mario og Krator, har me nok eit trippel A spel i vente. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis Greenpeace går inn i video-game dot biz med same midlar som dei nytta seg av til å produsere denne fantastiske videoen med MC, Mario og Krator, har me nok eit trippel A spel i vente. Og den samme fantastiske animasjonen. Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Finnes det et spill hvor man kan torturere miljøsvin? det hadde vært kult:D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ser for meg et spill der sabotasje står i sentrum jeg. Spill trenger da ikke innholde drap og blodbad for å være interessante? En type Splinter Cell der Sam Fisher er miljøaktivist og tar store forurensende annlegg av dage. Enten alene eller sammen med en liten miljøsabotasje-gruppe. Skal selvsagt ha høyteknologisk utstyr til sin disposisjon, som våpen med bedøvelsespiler etc. Oppdrag kan variere fra å sabotere oljeplatformer om natten til å ødelegge hogstmaskiner i regnskogen. Faktisk ikke mangel på artige oppdrag til et slikt spill. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg ser for meg et spill der sabotasje står i sentrum jeg. Spill trenger da ikke innholde drap og blodbad for å være interessante? En type Splinter Cell der Sam Fisher er miljøaktivist og tar store forurensende annlegg av dage. Enten alene eller sammen med en liten miljøsabotasje-gruppe. Skal selvsagt ha høyteknologisk utstyr til sin disposisjon, som våpen med bedøvelsespiler etc. Oppdrag kan variere fra å sabotere oljeplatformer om natten til å ødelegge hogstmaskiner i regnskogen. Faktisk ikke mangel på artige oppdrag til et slikt spill. Hadde sikkert vertt like artig det. Begynner å gå litt lei dagens skytespill har spillt det allt for mye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå