Gå til innhold

Fler sanger til Skate?

Assassins

Anbefalte innlegg

Har spillt Skate en stund nå. Synes spillet er skikkelig bra, MEN... begynner å bli sykt lei av de samme (få) låtene som spilles hele tiden. Noen somvet om det går an å laste ned fler sanger evt få fler sanger på en eller annen måte? Fyre opp I-pod`n is not an option..XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så hvis jeg sier himmeln har blitt grønn, går du ut og skjekker det? jeez det er dårlig FPS i ca 5 sekunder etter du har startet spillet, etterpå går det helt smuuth. akkurat som hvis du har en litt shaky internettforbindelse/dårlig RAM whatever, og nettsidene hakker litt akkurat i det du har åpnet dem.

Lenke til kommentar
så hvis jeg sier himmeln har blitt grønn, går du ut og skjekker det? jeez det er dårlig FPS i ca 5 sekunder etter du har startet spillet, etterpå går det helt smuuth. akkurat som hvis du har en litt shaky internettforbindelse/dårlig RAM whatever, og nettsidene hakker litt akkurat i det du har åpnet dem.

Vel, jeg testa demoen og syntes fps'en sugde.. Dessuten har jeg ikke hatt tid til å spille så mye i det siste.. Men hvis du sier himmeln er blitt grønn, så stoler jeg på det.

Lenke til kommentar

Han går nok ikke ut og sjekker det.

Han tar det som god fisk og regner med at himmelen faktisk ER grønn ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...