Eriqo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Ang kommende spill; Hvor finner dere spill som kommer? Er det noen stooor liste over dette et sted? Personlig ser jeg mye her på forumet og på andre norske nettsteder. www.spillmagasinet.no f.eks. www.vg.no leser jeg også en del. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Ang kommende spill; Hvor finner dere spill som kommer? Er det noen stooor liste over dette et sted? Personlig ser jeg mye her på forumet og på andre norske nettsteder. www.spillmagasinet.no f.eks. www.vg.no leser jeg også en del. http://gamer.no/dates.php?platform=Xbox+360 funker fint nok syns jeg Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hei! Ang kommende spill; Hvor finner dere spill som kommer? Er det noen stooor liste over dette et sted? Personlig ser jeg mye her på forumet og på andre norske nettsteder. www.spillmagasinet.no f.eks. www.vg.no leser jeg også en del. http://gamer.no/dates.php?platform=Xbox+360 funker fint nok syns jeg Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 tothegame.com Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 tothegame.com Denne siden er spesialist på emnet, så den er best. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tothegame er ikke så flinke på å oppdatere releasedatoer. Bortsett fra det er det en fyldig side. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg pleier å sjekke Release datoer på ToTheGame.com. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Doom 4 og Quake: Arena 2 er bekreftet. Drit i resten. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tothegame er ikke så flinke på å oppdatere releasedatoer. Bortsett fra det er det en fyldig side. Hmmm, ikke det? Er aldri innpå der nå lenger, men før var det jævlig bra. Bra at de har "UK date" "US date" og "Nordic Date" ihvertfall. Er nordiske de som grunnla siden. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sånn litt OT; kan ikke gamer.no vennligst fjerne Alan Wake fra PS3 releaselisten? Vi vet jo alle at det aldri kommer til å komme til PS3. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sånn litt OT; kan ikke gamer.no vennligst fjerne Alan Wake fra PS3 releaselisten? Vi vet jo alle at det aldri kommer til å komme til PS3. Det kan du jo heller sende en PM om til en skribent/admin hos Gamer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå