Truman Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Et kjært og meget aktivt board-medlem har sluttet å poste! Siste post er 15. januar! Tror dere han har kommet ut for noe alvorlig? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kanskje han har funnet tfm? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 kanskje han har funnet tfm? Har vel ikke akkurat SAVNET han, men han spurte da spørsmål som sikkert mange lurte på men ikke turte å spør Må ha noen sånn og. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Wil var en kjernekar, savnet er stort. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Satser på at han ser denne tråden da, så kommer han kanskje tilbake... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Forumet er liksom ikke det samme uten ham. Skrev en PM, men har ikke fått noen svar. Vi vil gjerne ha deg her Wil! Ikke bry deg om dem som skrev usaklige ting til deg!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hehe, kanskje han har problemer med maskinen sin? Lenke til kommentar
zadaz Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hehe, kanskje han har problemer med maskinen sin? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg er tilbake ja, jo ja, jeg har både hatt problemer med forumet til hardware og test maskina mi, det er sant jeg gidder ikke å bry meg om hva dere andre skriver, jeg poster akkurat det jeg vil. dessutten er jeg ikke den eneste som poster dumme poster. dessutten så poster jeg poster der jeg lurer på ting. og jeg spør om ting her for jeg veit du det er folk her osm har peiling, hvis ikke så hadde jeg ikke poster her. men jeg takker alle de som sa at de ville ha meg tilbake, men,men. det er jo faktisk noen av dere som har ganske god peiling på pc da. jeg har litt peiling jeg også, sikkert noen som begynte å bli litt sur på meg på slutten før jeg tok en pause, men det bryr jeg meg ikke om. Men det kan jo hende at jeg har lært litt også. Jeg kommer ikke til å poste så mange poster her i tiden fremover, men det blir nok noen. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du er en snodig skrue du Wil... å snakke til deg er som å snakke til veggen, på en god måte Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 He he, der har vi jo kar'n Wil ruler hw.no!!! Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 takk for alle de fine meldigene. bra at noen synes at jeg ikke er dumt og sånne ting da. men jeg har jo erfart at det er ikke alle som har like mye fornuftig å si da. det må jeg jo bare si. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det finnes ikke dume spørsmål bare dumme svar... nå husker ikke jeg hva du har svart eller spurt så sånn er nå det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå