Gal_ape Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Huff for en tragedie. I går når jeg prøvde å logge meg inn på STEAM kontoen min fikk jeg beskjed om at kontoen er disablet. "Hva inne i svarteste *%€¤#" tenkte jeg. Hvordan kan dette ha skjedd? Fikk en venn av meg til å gå inn og lete frem kontoen min på vennelista si, hvor han ser at navnet har blitt forandret. Jeg vet ikke nøaktig hvem som har klart å knekke passordet mitt, jeg vet bare at det har skjedd. OG spesifikt hvilken klan denne personen er medlem av. Jeg er redd for at kontoen min kommer til å bli brukt som en handelsvare i et norsk-warez forum, noe jeg vil forhindre. Selvfølgelig vil jeg og ha tilbake alle spillene som jeg lovlig har betalt for... Hva burde jeg gjøre, eventuelt hvordan ? Fylle ut et skjema som jeg leverer til politiet og håpe på det beste? Jeg har relevant info: Navnet og hjemmesiden til clanen hvor et medlem har brutt seg inn på min konto. Det hele og fulle navnet på lederen av denne klanen + adresse og telefonnummer. Det gjelder og forsåvidt 2 individer ekstra som er medlem i klanen. Forsåvidt driver denne klanen med ulovlig spredning av kopierte spill i bøtter og spann, noe som og kan være noe å ta dem for. Har sendt melding til steamsupport, sammen med bilde av alle cd-keyene jeg har brukt og en liten lapp hvor jeg har skrevet dato og mailadresse. Venter på svar. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle til å foreslå det med å sende bilde av cd-keys og lignende til Steam og håpe på det beste, vil tro at det er en grei løsning Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 politiet bryr seg ikke om slike saker... får bare håpe på det beste fra steam support... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Skulle til å foreslå det med å sende bilde av cd-keys og lignende til Steam og håpe på det beste, vil tro at det er en grei løsning Snakker om kjappt svar. Får bare håpe på det beste ja, ikke mye annet å gjøre. Skjønner ikke at politiet ikke skulle brydd seg, selv om det bare var litt. Det er jo tyveri.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå