Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg vurderte en gang å prøve å ta igjen Lars etter at han passerte meg da han, jeg og Eple drev og kniva om flest poster, men fant ut at Lars skulle få ha DNFK, så har jeg RPP og et par andre småtråder i stedet.

Min mor vil at jeg skal legge meg :ermm:

Jeg vil også at du skal legge deg.

Det er alt for sent for både taler og kaniner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderte en gang å prøve å ta igjen Lars etter at han passerte meg da han, jeg og Eple drev og kniva om flest poster, men fant ut at Lars skulle få ha DNFK, så har jeg RPP og et par andre småtråder i stedet.
Har du ikke nærma deg meg i det siste da?
Lenke til kommentar

Mye mulig, jeg har ikke sjekka.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig oO

Lenke til kommentar
Intensivkurs da? Noen som har erfaringer med det? Min tante anbefalte meg det.

Jeg har vært på et slikt, det var deilig å være ferdig med det fort og man lærer like mye.

Man trenger vel mer erfaring fra før ang bilkjøring? Du tok vel moped? (antar det utifra alderen din)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...