Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg kom hjem nå, og tror det er ingen hjemme. Plutselig hører jeg lyder fra det ene rommet, og går for å se hva det er. Kommer inn og ser at det er søstra mi på 12 og hennes nye kjæreste. Det første jeg spør dem om er "Hvorfor har dere på dere klær?"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Haha, jeg kom hjem nå, og tror det er ingen hjemme. Plutselig hører jeg lyder fra det ene rommet, og går for å se hva det er. Kommer inn og ser at det er søstra mi på 12 og hennes nye kjæreste. Det første jeg spør dem om er "Hvorfor har dere på dere klær?"

Haha! I lol'd!

Lenke til kommentar

Kjedelig du er, du skulle sagt: "Can I join you :D!"

Lenke til kommentar
Ja, for det er helt naturlig for 12åringer og gå naken... :!:

I disse dager vet man jo aldri.. :ermm:

Så på øperah :!: i dag og det var snakk om 12-åringer som sende sms til hverandre om oralsex osv.

Så hvor verde ner om 15år vil jeg ikke tenke på engang.

Det er eklere når 12-åringer får barn. Hadde en som gikk i 8. klasse som ble gravid. Creepy...

Det er så feil som man kan få det og skummelt.

Lenke til kommentar

I disse dager vet man jo aldri.. :ermm:

Så på øperah :!: i dag og det var snakk om 12-åringer som sende sms til hverandre om oralsex osv.

Så hvor verde ner om 15år vil jeg ikke tenke på engang.

Leste msn-samtalene hennes en gang. Var mye sære ting der, men tror ikke hun holder på sånn... enda.

Lenke til kommentar
Det er eklere når 12-åringer får barn. Hadde en som gikk i 8. klasse som ble gravid. Creepy...
Det er så feil som man kan få det og skummelt.

Det er feil på flere måter. Et barn med en så ung mor kan aldri få en skikkelig oppvekst. Hvertfall ikke uten at det går utover morens oppvekst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...