Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mods er mennesker de også. Slapp av folkens.

De bare prøver å få deg til å tro det. Og du ser jo at det fungerer fint på de mindre intelligente skapningene her. :innocent:

Sånne som Zeph og b-real kan ikke bare være mennesker, de gjør for mye.

Original vits, fornærmelse og smisking i ett kort innlegg - win.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg lurer litt på hva folket her mener går under ytringsfrihet?

Anfall: Vi vet begge hvem han elsker, vi sees i slutten av mai;)

Fikk vite det rett etter jeg leste innlegget, så bare; wtf? Men blir sikkert kos :)

Fluesopp, hva skjer i mai?

Ingenting, jeg og Lars skal tydligvis grille med han. ^^

Lenke til kommentar

Alastor forbereder tydeligvis et langt innlegg, han har skrevet i sju minutter nå. Eventuelt driver han med andre ting samtidig.

@Wici: Jeg skal få innlegg nummer 200 000. Alle kan se hvem som har det, men folk har forskjellige innstillinger når det gjelder antall innlegg per side.

Lenke til kommentar

Ca 40 innlegg er ryddet fra tråden.

Jeg har et par kommentarer. En utestengelse er en sak mellom bruker og moderatorteam/forumets ledelse, og ingen andre. Jeg kan derfor ikke kommentere konkrete utestengelser, og vi vil konsekvent fjerne snakk rundt hvem som er utestengt og ei - samt "kampanjer" for å få ulike brukere tilbake.

Dette er av respekt for den enkelte bruker som er utestengt - og for evt andre brukere som vil være berørt.

I tillegg kan jeg på generell basis si at det skal svært mye til før en bruker fratas forumtilbudet på utestengt tid. Det vil ikke skje for første gangs problemer eller brudd, ei heller andre gangs - det gis generelt til brukere som ikke ønsker å følge forumets regler, og som gang på gang presser grensen. Om man ikke klarer å oppføre seg, følge reglene og lære av sine feil, vil man oppleve å bli fratatt forumtilbudet på ubestemt tid. Selv om det kanskje siste gang var for noe en selv synes som filleting. Det store bildet er nøkkelen - hva ønsker egentlig brukeren på diskusjon.no - presse grensene, eller lære?

Til slutt: Vi utestenger ikke lenger på permanent basis. Vi utestenger på ubestemt tid, det vil si at vi AKTIVT oppfordrer brukerne til å ta kontakt med forumets ledelse med en søknad om å komme tilbake til forumet - aktivt melde at de har skjønt alvoret og ønsker å følge reglene for alle. En ganske stor forskjell fra "permbanning" - vi krever mer fra brukerne våre.

Videre diskusjon rundt dette kan tas med meg på PM. En generell diskusjon rundt utestengelser, forseelser og slikt kan dere opprette i tilbakemeldingsforumet.

Lenke til kommentar
Forventer nesten at tråden blir stengt igjen :( Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men

Ser ingen grunn til å ødelegge for andre brukere bare fordi jeg må rekke å slette og poste.

Ellers så er det ikke ytringsfrihet på diskusjon.no, vi har feks regler mot rasistiske uttalelser, personangrep på andre brukere, hets, og off topic-diskusjon.

(Lurer man noe mer på dette, send meg en PM)

Lenke til kommentar
Forventer nesten at tråden blir stengt igjen :( Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men

Ser ingen grunn til å ødelegge for andre brukere bare fordi jeg må rekke å slette og poste.

Ellers så er det ikke ytringsfrihet på diskusjon.no, vi har feks regler mot rasistiske uttalelser, personangrep på andre brukere, hets, og off topic-diskusjon.

(Lurer man noe mer på dette, send meg en PM)

Den er grei Alastor ^^, Du er en kjempe mod, det skal du vite :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...