Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uhm, nicket mitt er endret uten at jeg har gjort noe... Er det lov Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uhm, nicket mitt er endret uten at jeg har gjort noe... Er det lov Har du ingen mistenkte? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 doubt. Ja du har fått nytt nick Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uhm, nicket mitt er endret uten at jeg har gjort noe...Blackout? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Nei, bare Dotten som har vært FOR treg. Endret 18. april 2009 av Glufsa Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fy faen det var digg med Middag. Sitter å koser meg med The Holy Grail nå BRING US A SHRUBBERY! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Win.. bra du har det godt <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Så TTLY WIN! Jeg har vært på tivoli i dag. Det var phun. Og så har jeg vært i nygårdsparken og grilla. Og det er ikke sant det at det bare er narkiser der. Ikke BARE... edit: Anfall ikke les dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Anfall er forresten pinglete i karusellene. men ikke si at jeg har sagt det... Shhhh. Endret 18. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 @Lars: Hvordan havner at du endret innlegget inne i spoiler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 @Lars:Hvordan havner at du endret innlegget inne i spoiler? Magi! Eller så glemte jeg bare lukke-tagen og så er det bugga når man glemmer det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan endre jeg brukernavnet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Men det er så utrolig ubehaglig. Kjennes jo ut som ringen skal si "PANG" og tarmene kommer etter. LOL! Minner meg på noe som hun ene jeg bor med fortalte i går, jeg knakk sammen i latter. Hun hadde hatt intense mensensmerter (for dere gutter som ikke vet det, så kan det være helt forjævlig, og man ligger bare og vrir seg i smerter og vil dø noen ganger, og vet ikke hvor man skal gjøre av seg). Så hun våkna på morgenen, tok noen paracet, og tok seg en joggetur her i nærheten, for hun hadde hørt at det skulle hjelpe. Når hun var ferdig å jogge og var på vei hjem igjen, kjente hun plutselig en jævlig kvalme. Samtidig kommer det minst 3 personer mot henne som går til jobb/er på tur med hundene sine. Hun kjenner at spyet vil opp, og bøyer seg over autovernet for å "verne" de stakkars folkene. Etter å ha spydd føler hun seg mye bedre. men snart kommer det enda mer, og hun rekker ikke gjøre noe annet enn å holde seg for munnen og kjenne at spyet bare renner nedover jakken hennes, dvs. masse deilig paracet og magesyre... Mulig jer har dårlig humor men jeg lo meg i hel når hun fortalte (pluss hun fortalte det på en mye bedre måte, med sin tøffe dialekt). Fikk bare masse sære bilder i hodet. Hva har folket gjort idag? Vær på tivoli med Lars, grilla i narkisparken, kos meg mao. ^^ Så TTLY WIN! Jeg har vært på tivoli i dag. Det var phun. Og så har jeg vært i nygårdsparken og grilla. Og det er ikke sant det at det bare er narkiser der. Ikke BARE... edit: Anfall ikke les dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Anfall er forresten pinglete i karusellene. men ikke si at jeg har sagt det... Shhhh. Jeg har høydeskrekk, OK? Jeg måtte jo prøve likevel. Endret 18. april 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har høydeskrekk, OK? Jeg måtte jo prøve likevel. Synes du var flink jeg, pus. Måtte bare erte deg litt. Det var jo gøy likevel da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hmm ny signatur? Jeg forlanger å enda ha plass i din signatur.. Eller har du gjort det slutt med meg uten å si ifra? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Joda du skal få være der, men jeg synes at MSg fortjener en plass Endret 18. april 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 men jeg synes dette forumet er ganske billig på banning, ikke like ille som facepunch da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg