Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så TTLY WIN! Jeg har vært på tivoli i dag. Det var phun. Og så har jeg vært i nygårdsparken og grilla. Og det er ikke sant det at det bare er narkiser der. Ikke BARE...

edit: Anfall ikke les dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anfall er forresten pinglete i karusellene. :ph34r: men ikke si at jeg har sagt det... Shhhh.
Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men det er så utrolig ubehaglig. Kjennes jo ut som ringen skal si "PANG" og tarmene kommer etter.

LOL! Minner meg på noe som hun ene jeg bor med fortalte i går, jeg knakk sammen i latter.

Hun hadde hatt intense mensensmerter (for dere gutter som ikke vet det, så kan det være helt forjævlig, og man ligger bare og vrir seg i smerter og vil dø noen ganger, og vet ikke hvor man skal gjøre av seg). Så hun våkna på morgenen, tok noen paracet, og tok seg en joggetur her i nærheten, for hun hadde hørt at det skulle hjelpe. Når hun var ferdig å jogge og var på vei hjem igjen, kjente hun plutselig en jævlig kvalme. Samtidig kommer det minst 3 personer mot henne som går til jobb/er på tur med hundene sine. Hun kjenner at spyet vil opp, og bøyer seg over autovernet for å "verne" de stakkars folkene. Etter å ha spydd føler hun seg mye bedre. men snart kommer det enda mer, og hun rekker ikke gjøre noe annet enn å holde seg for munnen og kjenne at spyet bare renner nedover jakken hennes, dvs. masse deilig paracet og magesyre...

Mulig jer har dårlig humor men jeg lo meg i hel når hun fortalte (pluss hun fortalte det på en mye bedre måte, med sin tøffe dialekt). Fikk bare masse sære bilder i hodet. :p

Hva har folket gjort idag?

Vær på tivoli med Lars, grilla i narkisparken, kos meg mao. ^^

Så TTLY WIN! Jeg har vært på tivoli i dag. Det var phun. Og så har jeg vært i nygårdsparken og grilla. Og det er ikke sant det at det bare er narkiser der. Ikke BARE...

edit: Anfall ikke les dette:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anfall er forresten pinglete i karusellene. :ph34r: men ikke si at jeg har sagt det... Shhhh.

Jeg har høydeskrekk, OK? Jeg måtte jo prøve likevel. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hmm ny signatur?

Jeg forlanger å enda ha plass i din signatur..

Eller har du gjort det slutt med meg uten å si ifra?

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...