Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Er vel en grunn til at folk får ferie, uten at jeg skal si noe mer om det. Tan: Ja, det går som oftest greit...men det er sikkelig ubehaglig. For det er som man skal presse ut en fotball:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nok om det, sånn at vi slipper kjeft fra moderator... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) God ide sameboe Endret 18. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jeg mener fortsatt at vi skal ha et sommertreff hos han! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 BILDE! Nei, mistet polet. og nå er det ikke vits å gå på fest. Også er dealeren min på ferie.Din da? Dealern? for alkohol eller artige ting? Polet er jo for alkohol. Dealer er for artige ting. Det er gutten sin det Bare hver forsiktig. Du kunne jo hvert så ung at noen måtte kjøpe på polet til deg:P Er bare 17 , men skulle møte de eg skulle på fest med så de kunne kjøpe, men så forsov eg meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Om noen timer blir det Prison Break her i gården. Hva holder folket på med i kveld da? Selv sitter jeg her og hører på Barry Manilows Mandy for -nte gang i dag. Endret 18. april 2009 av Sidious Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Om noen timer blir det Prison Break her i gården. Hva holder folket på med i kveld da? Selv sitter jeg her og hører på Barry Manilows Mandy for -nte gang i dag. Ser på TV, drikker kakao og flyr rundt på forumet her Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Om noen timer blir det Prison Break her i gården. Hva holder folket på med i kveld da? Selv sitter jeg her og hører på Barry Manilows Mandy for -nte gang i dag. Ikke mye som skjer idag, blir å se på TV seinere og kose meg med litt å drikke. Ellers blir det å prøve ut mitt ny innkjøpte spill. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Take me in instead! Why do you do this, why! Why do you keep doing it, can`t you see it`s bordering him!? Hvem er MSG? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ellers blir det å prøve ut mitt ny innkjøpte spill. og det heter? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg savner noe å spille. Har vært minimalt med spilling etter at jeg runda GTA IV og Dead Space. :| Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg savner noe å spille. Har vært minimalt med spilling etter at jeg runda GTA IV og Dead Space. :| N64-emulator er moro hvis du har gamepad. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg savner noe å spille. Har vært minimalt med spilling etter at jeg runda GTA IV og Dead Space. :| N64-emulator er moro hvis du har gamepad. eller bare spille Nintendo 64 ^^, Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg savner noe å spille. Har vært minimalt med spilling etter at jeg runda GTA IV og Dead Space. :|Wolfenstein: Enemy Territory + en eller flere venner + Skype + banen "Venice" med regelen "bare shotgun". Vi er to-tre stykker som tar noen kvelder i året med denne comboen og det er knakende morro. Vi har vel opprettholdt denne tradisjonen i 4-5 år nå.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 For noen måneder siden prøvde jeg meg på diverse SNES-spill ved hjelp av en emulator. Ble så frustrerende, så jeg gikk lei etter noen dager. Må nesten ha gamepad for at det skal bli noe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uhm, nicket mitt er endret uten at jeg har gjort noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg