CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 xersess: Prøv å ikke fokuser så mye på at du faktisk er nervøs. Gå heller å tenk på hvor bra det faktisk kommer til å gå. Og når du står der foran alle menneskene, lat som om de ikke er der. Eller bare eventuelt spill. Ikke tenk. Spill. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte. Do eht! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte. Gjerne! Hva spiller dere? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Vi er berre to stykker som speler gitar, har ein trommis også , men vi kuttet det fordi det passet rett og slett ikkje låta vi skulle spele. Heilt enkelt og rolig, men vi er sjølv veldig fornøgd med låta, fin og orginal! Litt Post Rock-inspirert berre på 2 gitarer, kan ein sei. Edit: Det gjelder forresten stort sett berre den låta vi skal spele i kveld. Ellers prøver vi oss meir på prog. Endret 18. april 2009 av xersess Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.celebritymorgue.com/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.celebritymorgue.com/ funket dårlig, ihvertfall brukte den et år å laste opp Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Snart blir det risengrøt her i huset. Om nom nom! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.celebritymorgue.com/ funket dårlig, ihvertfall brukte den et år å laste opp Funker flott her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut. Kjente ikke henne igjen i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ingen sminke, ikke ordnet håret, etc. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut. eller så er det ikke så mye igjen av dem: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ingen sminke, ikke ordnet håret, etc. Hun så ut som ei halvfeit 60 åring på det bildet Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut. eller så er det ikke så mye igjen av dem: hahaha Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nei det er noe rart med det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut. eller så er det ikke så mye igjen av dem: Så det, ekkelt... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Veit dere at Prison Break har starta igjen? Herlig. Gleder meg til å se det i kveld. \o/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Veit dere at Prison Break har starta igjen? Herlig. Gleder meg til å se det i kveld. \o/ HÆ! Sesong 5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg