CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem sol? "Hvem sol" ? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pirk, pirk. Hvilken* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem sol? "Hvem sol" ? SOOOOLA! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pirk, pirk. Hvilken* Takk. SOOOOLA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem sol? "Hvem sol" ? Minner meg på en gammel vits om å slikke Sol. Sol var da navnet på en psykisk utviklingshemmet jente som ble misbrukt på en instiusjon på begynnelsen av 90-tallet. Dere er sikkert for unge til å huske saken. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem sol? "Hvem sol" ? Minner meg på en gammel vits om å slikke Sol. Sol var da navnet på en psykisk utviklingshemmet jente som ble misbrukt på en instiusjon på begynnelsen av 90-tallet. Dere er sikkert for unge til å huske saken. Det der var bare kvalmt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvem sol? "Hvem sol" ? Minner meg på en gammel vits om å slikke Sol. Sol var da navnet på en psykisk utviklingshemmet jente som ble misbrukt på en instiusjon på begynnelsen av 90-tallet. Dere er sikkert for unge til å huske saken. Hvordan går vitsen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan går vitsen da?"Det er så fint vær så blir du med opp på Emma Hjortshjem og slikke Sol?" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan går vitsen da?"Det er så fint vær så blir du med opp på Emma Hjortshjem og slikke Sol?" ja! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan går vitsen da?"Det er så fint vær så blir du med opp på Emma Hjortshjem og slikke Sol?" ja! Den var morsommere da saken gikk på Dagsrevyen. Det blir omtrent som alle de kjellervitsene som har versert nå med Fritzl. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan går vitsen da?"Det er så fint vær så blir du med opp på Emma Hjortshjem og slikke Sol?" Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforja! Den var morsommere da saken gikk på Dagsrevyen. Det blir omtrent som alle de kjellervitsene som har versert nå med Fritzl. jeg dreit meg ut, stefaren min jobba på samme instutisjon mens Sol satt der inne. Han synes det var utrolig dårlig humor Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Apropos det, Lars, hørt om denne saken? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4914811.ab "Pistolmannen försökte råna skönhetssalongen. Men fick en smäll på käften – och tre dagar som fastkedjad sexslav." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jeg dreit meg ut, stefaren min jobba på samme instutisjon mens Sol satt der inne. Han synes det var utrolig dårlig humorHaha! Eid... Apropos det, Lars, hørt om denne saken? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4914811.ab "Pistolmannen försökte råna skönhetssalongen. Men fick en smäll på käften – och tre dagar som fastkedjad sexslav." Lest. Morsom sak. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) No skal eg snart reise for å spele på UKM (fylkesmønstringa) gruer meg veldig over solo-introen min av fingerspel. NRK kommer, filmer på direkten, and you name it! Grøss. Nokon gode ord for å dempe nervøsiteten? For det er berre nervøsiteten som kan forårsake at eg kuker det til, really Endret 18. april 2009 av xersess Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lykke til! Det går helt fint! Lat som du spiller på rommet ditt, bare :--[D Har erfaring med å være nervøs før slikt. Man er ofte nervøs rett før, men når man først står der så går det bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dataspill er greit nok, men brettspill eier! *kose på stigespillet og memory* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takker! Eg har spelt før og erfart at kombinasjonen mellom nervøsitet og fingerspel (spesielt) er veldig vanskelig. Men ja, det går vel som regel bra når ein først er i gong. Det blir eit par pils før framføring, i alle fall Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) xersess: Prøv å ikke fokuser så mye på at du faktisk er nervøs. Gå heller å tenk på hvor bra det faktisk kommer til å gå. Og når du står der foran alle menneskene, lat som om de ikke er der. Har selv erfaring med å spille mye konserter o.l. Edit: Et par øl før man går på scenen er kjekt. Har dere noe musikk ute på nettet? Endret 18. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg