Underpants Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blyanttest. Du sa en gang at en munnfull pupp var nok. Det stemmer fortsatt. Munnfull beskriver størrelse. Blyanttesten beskriver fasthet. Aaah, skal jeg prøve. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det normalt å reagere med latterkrampe på øksemordscenen i American Psycho? Siden forumkafeen svarte bra forrige natt når jeg skulle se film så spør jeg igjen. 2001, Napoleon Dynamite, La sindrome di Stendhal eller L'uccello dalle piume di cristallo? 2001. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha, det ble ganske fett med vokalen, Anfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha, det ble ganske fett med vokalen, Anfall. Lars som nevnte de, måtte bare sjekke det ut, og dele med kafeen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 For en time siden skrev jeg "gjesp" i feltet på facebook fordi jeg tenkte å legge meg. Sitter her ennå. Torrenten er 91%, får legge meg etter den. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Stengt for en liten ubehaglig opprydding. MVH KVTL Edit: Poster er slettet, og jeg håper vi slipper mer tull. Reaksjoner på moderering tas på pm til meg, det å nevne det i denne tråden er regnet som off- topic og brukeren vil bli fritt vilt for oss moderatorer. MVH KVTL (atter en gang). edit 2: Off- topic slettet.. Endret 18. april 2009 av KVTL Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Siden forumkafeen svarte bra forrige natt når jeg skulle se film så spør jeg igjen. (...)Ble det District B13 på deg eller? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Gledesutrbruddet mitt for at kaféen igjen ble åpnet forsvant, så jeg prøver meg igjen: Hurra! Fanken! Jeg ser etter en sang fra bandet Spoon, og selvfølgelig ligger ikke skiva i iTunes. Skjer med det? alle andre skivene ligger der. >_< Endret 18. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Banlioue 13 er utrolig bra. Husker den fra mine parkour dager, men så den igjen nylig. Og Luc Beson(?) klarer det om og om igjen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja. Har helt glemt hvor herlig det er å se film på en knall 30" + god lyd fra dyre hodetelefoner. Burde egentlig prøve å se mer film og sløve mindre på stumbleupon. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Sitter uti ingenmansland, småfull på rødvin og trenger søvn og forhåpentligvis om mulig litt kvinnelig kos. Hjelp Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Sitter uti ingenmansland, småfull på rødvin og trenger søvn og forhåpentligvis om mulig litt kvinnelig kos. Hjelp Tadaaa! Endret 18. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Augh. Da DNFK ble stengt endte jeg tilfeldigvis med å se på Paradise hotel. Jeg klarte bare sju minutter av den første episoden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det ligger en fyr ved siden av meg og fapper. *dø* Fyllanerver får man våkner opp er et rimelig dårlig tegn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja. Har helt glemt hvor herlig det er å se film på en knall 30" + god lyd fra dyre hodetelefoner. Burde egentlig prøve å se mer film og sløve mindre på stumbleupon. Var det i HD med engelsk dub? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har helt glemt hvor herlig det er å se film på en knall 30" + god lyd fra dyre hodetelefoner. Burde egentlig prøve å se mer film og sløve mindre på stumbleupon. Huff. Jeg satt meg ned og kikket på siste Fast & Furious-filmen på min 30" (2560x1600), fy faen for et sørgelig syn.. Hadde jaggu plass til over 16 av filmene samtidig, og enda ikke fylle skjermen. Når man maksimerte var det jo nesten tortur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg