Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper er oppskrytt. Spørs egentlig Pupper er fint å se på så lenge de er faste. liker ikke jur Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 *klaske i bakhuet* . litt mye pusing på deg om dagen...og lite på meg *puse på fluesopp* *glefse glefse* du har ennå ikke kustus på meg *klaske i bakhuet* . litt mye pusing på deg om dagen...og lite på meg Pfft.. du får mer enn nok - dog ikke min skyld om du ikke husker det. Gårvel litt hardt for seg noen ganger? er ikke lett og kose med en bjørn på min størrelse..biter vet du. Derfor Wheely er vekke av og til. Han må pleie sårene etter og ha "puset" på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper er ok, fine å se på, men det er vel det. Oh well, jeg installerer Morrowind og ser frem til ei helg i senga med gaming ^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper er oppskrytt. Spørs egentlig Pupper er fint å se på så lenge de er faste. liker ikke jur Så kan jo man diskutere hvor grensen går for faste også .. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper er ok, fine å se på, men det er vel det. De er da litt deilig å ta på også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper skal hvere passe store, slik at en pupp fyller hele hånden min ( jeg har passelige hender ), og ikke for hengete..men ikke for mye sprett i heller. Det er perfekte koseputer:D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Pupper skal hvere passe store, slik at en pupp fyller hele hånden min ( jeg har passelige hender ), og ikke for hengete..men ikke for mye sprett i heller.Det er perfekte koseputer:D SIGN! Mimir har bursdag idag Endret 17. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper SKAL passere blyanttesten for å være godkjent. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper SKAL passere blyanttesten for å være godkjent. Never heard of, explain mister Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper SKAL passere blyanttesten for å være godkjent. hva er det? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Pupper skal hvere passe store, slik at en pupp fyller hele hånden min ( jeg har passelige hender ), og ikke for hengete..men ikke for mye sprett i heller.Det er perfekte koseputer:D Utfra denne beskrivelsen, hva vil du karaktisere disse?: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00..._69095516x9.jpg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blyanttesten går som følger: Legg en blyant under det ene brystet. Få personen til å reise seg. Hvis blyanten blir på plass så er det stryk. Detter den ned så passerer vedkommende testen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blyanttesten går som følger:Legg en blyant under det ene brystet. Få personen til å reise seg. Hvis blyanten blir på plass så er det stryk. Detter den ned så passerer vedkommende testen. Ahh...skal prøves med en gang jeg er i enerom med dama igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Utfra denne beskrivelsen, hva vil du karaktisere disse?: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00..._69095516x9.jpg Vil beskrive dem som skremmende. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blyanttest. Du sa en gang at en munnfull pupp var nok. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det normalt å reagere med latterkrampe på øksemordscenen i American Psycho? Siden forumkafeen svarte bra forrige natt når jeg skulle se film så spør jeg igjen. 2001, Napoleon Dynamite, La sindrome di Stendhal eller L'uccello dalle piume di cristallo? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Oh noes! Facebook er nede! Funker da her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Blyanttest. Du sa en gang at en munnfull pupp var nok. Det stemmer fortsatt. Munnfull beskriver størrelse. Blyanttesten beskriver fasthet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg