Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

espen pai: så fordi eg ikkje er ein nerd som har greie på alt som har med diesel og olje og bensin og gjere, så gjer det meg til ein dårleg kjøyrar?

at du ikke har greie på alt gjør deg ikke dårlig... men det faktum at du ikke vet forskjell på bensin og diesel, eller vet hvor du skal fylle på, sier endel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei.

men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker :(

ææææsssj ... (!)

liste over hvor ofte man skal bytte klesplagg:

sokker: hver dag og hver gang du dusjer

underbukser: hver dag og hver gang du dusjer

bukser: maks 3 dager

genser: maks 3 dager

tskjorter/trøyer: maks 2 dager

så skal man helst pusse tennene sine hver morning og kveld og dusje hver morning og etter trening.

Lenke til kommentar
schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg :)

Hvor mange tror du egenlig vet noe om tilstanden til underbuksene hans? Jeez ...

Lenke til kommentar
Schnell gjorde den vanlige filen med å fylle BENSIN der oljen skulle være på en traktor. Han fikk sparken og reparasjonene kom på vel 40k. ^^

Synes du avataren er keep eller?

I see :wee: Hadde dog vært mer artig, om man hadde puttet en fyrstikk oppi samtidig da :ph34r:

Og avataren var stilig, keep it :D

Lenke til kommentar
einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei.

men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker :(

ææææsssj ... (!)

liste over hvor ofte man skal bytte klesplagg:

sokker: hver dag og hver gang du dusjer

underbukser: hver dag og hver gang du dusjer

bukser: maks 3 dager

genser: maks 3 dager

tskjorter/trøyer: maks 2 dager

så skal man helst pusse tennene sine hver morning og kveld og dusje hver morning og etter trening.

Å herregud, det er IKKE nødvendig å bytte bukse hver tredje dag, med mindre du pisser i buksa veldig ofte

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke får søkefunksjonen til å fungere skikkelig? Hver gang jeg skal søke etter noe så kommer så og si alle trådene i forumet opp, og da er vel poenget borte? :)

Ganske ofte samme dritten her. Men så har jeg og "Søk" aldri vært noe gode venner.

Lenke til kommentar
Å herregud, det er IKKE nødvendig å bytte bukse hver tredje dag, med mindre du pisser i buksa veldig ofte

Jo, det er det vel! HYGIENE!

Skarstad: høyr her, eg skiftar underbusker kvar dag når eg kjem på det

epletyv: ja eg gjer det asså, eg berre vurderte og bere skifta annakvar dag for å gjere kledesvasken enkalre

Når du kommer på det? Så det hender faktisk at du glemmer å skifte undertøy da? Det er ikke noe man vurderer, da er du bare ekkel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...