Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 espen pai: så fordi eg ikkje er ein nerd som har greie på alt som har med diesel og olje og bensin og gjere, så gjer det meg til ein dårleg kjøyrar? at du ikke har greie på alt gjør deg ikke dårlig... men det faktum at du ikke vet forskjell på bensin og diesel, eller vet hvor du skal fylle på, sier endel... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker ææææsssj ... (!) liste over hvor ofte man skal bytte klesplagg: sokker: hver dag og hver gang du dusjer underbukser: hver dag og hver gang du dusjer bukser: maks 3 dager genser: maks 3 dager tskjorter/trøyer: maks 2 dager så skal man helst pusse tennene sine hver morning og kveld og dusje hver morning og etter trening. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Veldig nice avatar Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg Hvor mange tror du egenlig vet noe om tilstanden til underbuksene hans? Jeez ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Søkeknappen og jeg ble uvenner for ikke så lenge siden. da vil du fort få mange klager Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 gonjimann: eg øydela ein traktor så kosta det 40 000 å reparere den Hvordan klarte du det da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Schnell gjorde den vanlige filen med å fylle BENSIN der oljen skulle være på en traktor. Han fikk sparken og reparasjonene kom på vel 40k. ^^ Synes du avataren er keep eller? I see Hadde dog vært mer artig, om man hadde puttet en fyrstikk oppi samtidig da Og avataren var stilig, keep it Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skarstad: høyr her, eg skiftar underbusker kvar dag når eg kjem på det epletyv: ja eg gjer det asså, eg berre vurderte og bere skifta annakvar dag for å gjere kledesvasken enkalre Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Søkeknappen og jeg ble uvenner for ikke så lenge siden. da vil du fort få mange klager Vet. Burde ikke bli uvenn med en med mye makt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker ææææsssj ... (!) liste over hvor ofte man skal bytte klesplagg: sokker: hver dag og hver gang du dusjer underbukser: hver dag og hver gang du dusjer bukser: maks 3 dager genser: maks 3 dager tskjorter/trøyer: maks 2 dager så skal man helst pusse tennene sine hver morning og kveld og dusje hver morning og etter trening. Å herregud, det er IKKE nødvendig å bytte bukse hver tredje dag, med mindre du pisser i buksa veldig ofte Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Schnell gjorde den vanlige filen med å fylle BENSIN der oljen skulle være på en traktor. Han fikk sparken og reparasjonene kom på vel 40k. ^^ han fylte ikke bensin, han bare trodde det var bensin han fylte Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 eg trur det var fordi eg fullte diesel oppi oljetanken men eg hadde visst gjort noke anna og sa han som eigte traktoren.. ikkje veit eg kva det var, eg gjor berre alt som vanleg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det bare jeg som ikke får søkefunksjonen til å fungere skikkelig? Hver gang jeg skal søke etter noe så kommer så og si alle trådene i forumet opp, og da er vel poenget borte? Ganske ofte samme dritten her. Men så har jeg og "Søk" aldri vært noe gode venner. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 enig gonjimann: eg pleier å bruke buksa eitt par veker så lenge den er rein Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 eg trur det var fordi eg fullte diesel oppi oljetanken men eg hadde visst gjort noke anna og sa han som eigte traktoren.. ikkje veit eg kva det var, eg gjor berre alt som vanleg ta det som ett hint du Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skarstad: høyr her, eg skiftar underbusker kvar dag når eg kjem på det Gjør som du vil, poenget mitt var at påstanden om at folk "ikke synes du er like ekkel lenger" om du hadde byttet underbukser oftere er rett og slett idiotisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sier meg enig med gonjimann. For en med få bukser (dvs. tre, hvorav to er bukser jeg sjelden bruker utenfor hjemmet), er det dyrt å vaske klær ofte. Koster jo ti kr per vask >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) enig gonjimann: eg pleier å bruke buksa eitt par veker så lenge den er rein Det finnes mellomting selvfølgelig, men buksa er ikke skitten før det har gått en uke hvis du er relativt normal, og ofte kan den nok vare lengre. Endret 23. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Å herregud, det er IKKE nødvendig å bytte bukse hver tredje dag, med mindre du pisser i buksa veldig ofte Jo, det er det vel! HYGIENE! Skarstad: høyr her, eg skiftar underbusker kvar dag når eg kjem på det epletyv: ja eg gjer det asså, eg berre vurderte og bere skifta annakvar dag for å gjere kledesvasken enkalre Når du kommer på det? Så det hender faktisk at du glemmer å skifte undertøy da? Det er ikke noe man vurderer, da er du bare ekkel. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Å herregud, det er IKKE nødvendig å bytte bukse hver tredje dag, med mindre du pisser i buksa veldig ofte Enig med deg der. Om man ikke søler, skitner til buksa veldig eller noe annet som gjør at den blir synlig skitten, så er ikke 3 dager maks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg