Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Men hvis man er glad i og pule rundt så hvorfor ikke :!: Nå tok jeg den Danielzu, så du den episoden der hu dama svarte ja på: Har du servert mat som du ikke ville spist selv( JA ), har du stjålet penger fra arbeidsplassen ( JA ) osv. Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, ærlig talt, 5k dekker så vidt husleia og matbudsjettet mitt. Tror jeg kunne gjort det for det dobbelte + 2k, da hadde jeg kunnet oppgradere maskina mi samtidig som jeg har råd til å betale husleie og spise i en måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, ærlig talt, 5k dekker så vidt husleia og matbudsjettet mitt.Tror jeg kunne gjort det for det dobbelte + 2k, da hadde jeg kunnet oppgradere maskina mi samtidig som jeg har råd til å betale husleie og spise i en måned. Tror nok du hadde gjort det for mye mindre jeg da. Men det er bare en teori. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Konkurssalg ftw! Kjøpte klær for 4400(betalte 280). Wheeere? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, ærlig talt, 5k dekker så vidt husleia og matbudsjettet mitt.Tror jeg kunne gjort det for det dobbelte + 2k, da hadde jeg kunnet oppgradere maskina mi samtidig som jeg har råd til å betale husleie og spise i en måned. Hva ligger kg-prisen på på finnbiff nå om dagen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som pleier å høre på nattønsket på NRK P1? Hvis du gjør det, hvordan fungerer SMS tjenesten? Sende da programmet går eller tidligst mulig før programmet? (Skal gratulere noen med dagen ) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som pleier å høre på nattønsket på NRK P1?Hvis du gjør det, hvordan fungerer SMS tjenesten? Sende da programmet går eller tidligst mulig før programmet? (Skal gratulere noen med dagen ) Kan man ønske sanger eller no? Isåfall *finne P1* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, ærlig talt, 5k dekker så vidt husleia og matbudsjettet mitt.Tror jeg kunne gjort det for det dobbelte + 2k, da hadde jeg kunnet oppgradere maskina mi samtidig som jeg har råd til å betale husleie og spise i en måned. Tror nok du hadde gjort det for mye mindre jeg da. Men det er bare en teori. ^^ Ække så desp etter å bli kvitt møydommen seh, kompis. Hadde jeg vært det, hadde jeg nok godtatt en av buruglene fra c-laget ditt ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Må bare si meg enig. Tale er heit. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er heit! Hell yeah! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ville du solgt sex for 5000kr?-ja. Svaret er .......................SANT *applaus* Stolt far i studio. Å faen, glemte å se på. Fikk heller ikke sett på tirsdag, fordi jeg så Chelsea - Pool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hun var skremmende laus Latias. Men på den andre siden,så kom hun tross alt fra Finnmark, så blir ikke så sjokkernede uannsett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er heit! Pix or... ja du kjenner regla. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hun var skremmende laus Latias. Men på den andre siden,så kom hun tross alt fra Finnmark, så blir ikke så sjokkernede uannsett. Har de episoden på nettsiden, eller? Høres spennende ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hakke snørring. Jeg har sett det,så gidder ikke å finne link til deg. Maxdome viser vel alt fra tvnorge. sjekk der. Wo bist du, Jon! Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Klokka e fyrå, eg e fulle og eg ska opp sju. (Nei, er ikke fra stavanger, bare påvirka) /ta nightcap til tore tang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Si fra til Asia at jeg kommer snart, toth Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hakke snørring. Jeg har sett det,så gidder ikke å finne link til deg. Maxdome viser vel alt fra tvnorge. sjekk der. Wo bist du, Jon! http://www.maxdome.no/main.aspx?level=sannhetensoyeblikk Faen ikke om jeg betaler 29,- for å få sett episoden. Gidder ikke å bruke penger for å se fotball på nett engang, så skal jeg betale 29 kr for å få sett en episode av SØ? Nei takk! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heh, syntes han Håkon Ricardo-fyren på Norske Talenter er helt fantastisk. Ser skikkelig spansk ut, synger bra opera, og har brei trønder-dialekt så det holder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg