Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

hva fikk du?

E, men jeg bare glad for å stå. Med tanke på at det er 2 år siden jeg hadde faget, og med emner jeg aldri engang var innom på vgs, er jeg stolt over meg selv. Dessuten fikk jeg de temaene jeg husket minst om selvsagt.

Edit: jeg fikk i tillegg vite om eksamen for kun 2 uker siden, så vel, verdens beste tid på lesing har jeg heller ikke hatt. Synd jeg ikke kom opp i algebra, men det er nå så. ;) Og jo, nevnte jeg at jeg har angst for muntligeksamener? Så vel, det er ingen unnskyldning, men det forverrer situasjonen betraktelig. Så alt i alt: jeg er veldig letta.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

028_strannie_people.jpg

Gawd, fant ikke Dr. Pepper på Nordby (Svinesund). Endte opp med en haug med Halmstad Cider isteden, den er iallefall sick god!

Hm, kjipt. De har bedre utvalg på Nordby, Svinesund har ganske dårlig utvalg ( i forhold ) ..

Kjører lett 3-4 min lenger for Nordby. Der har de GAME og dvd-sjappe og ;D

Lenke til kommentar
Tivoli?

Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin, Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin OSV.

Kanin!?

Det er da en folkekjær lek, som har gått i arv fra tidenes morgen her i landet. Man fører simpelthen pekefingeren sin, over finger tuppene og ned i mellom fingrene til partneren sin, mens en skriker så høyt som en makter "vops-kanin reglen". Det er sosialt og gir en mestringsfølelse som varer livet ut. :yes:

Lenke til kommentar
Det er da en folkekjær lek, som har gått i arv fra tidenes morgen her i landet. Man fører simpelthen pekefingeren sin, over finger tuppene og ned i mellom fingrene til partneren sin, mens en skriker så høyt som en makter "vops-kanin reglen". Det er sosialt og gir en mestringsfølelse som varer livet ut. :yes:

Husker den godt, jeg! :D Alle drev og sa den til meg hele tiden i 7. klasse. Var helt kanin dag og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...