Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 espen pai: eg skal kjøpe traktor sjølve altså når eg får råd når du får råd, så har det forhåpentligvis gått noen år (minst) og du har sikkert blitt litt mer voksen mentalt... men slik du er nå, så er det bra du ikke får kjøre mer Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 eg var avløysar ein annan plass og, så hadde han eine duden eg var avløysar hoss snakka med han andre så når eg spurte kva tid eg skulle ha stedlehelg igjen seier han berre "ehhhh nei jeg trenger ikke avløyser legner" mhm yea right og i tilleg så er faren min jævlig forbanna!!!! jeg lover jeg slapp ikke billig unna til noe som bare var ett uhell Vel, det finnes nok bønder der ute som kunne funnet på å kreve erstatning fra deg, med den begrunnelse at enhver med traktorlappen BØR klare å finne påfyllingsluken for diesel ... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå begynner jeg å bli skikkelig sulten. Har ikke spist noe ordentlig middag i dag, bare brød og et par vafler. Har hatt hallidrettsdag i dag, og vi vant innebandyen Så er sulten og sliten Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva faen? Er dette en ny SO-tråd? Why didn't anyone tell me? ta ett hint! Morsomt. (>.<) Kommer nok til å bruke denne litt for mye. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan noen hjelpe et stakkarslig nytt medlem? Jeg finner rett og slett ikke frem blandt den evigheten av tråder der ute. Noen spesiell tråd/seksjon for animasjoner? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=215 her inne Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ESPEN PAI: dei veit faen ikkje du ein drit om eg er god å køyre, korelis ellers hadde eg fått lappen? rasch: massey ferguson seff <3<3 beste traktoren ever!!!! TwinMOS: javel men det var eit uhell Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Morsomt. (>.<) Kommer nok til å bruke denne litt for mye. jeg også... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg føler skremmende for et eller annet med krem på, men er så kvalm at jeg får ikke ned en jævla matbit >< Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ESPEN PAI: dei veit faen ikkje du ein drit om eg er god å køyre, korelis ellers hadde eg fått lappen? Er det noe jeg har lært så er det at det å ha sertifikat på noe ikke nødvendigvis gjør deg god til å drive med det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Schnell: Hva har skjedd på gården? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ESPEN PAI: dei veit faen ikkje du ein drit om eg er god å køyre, korelis ellers hadde eg fått lappen? jeg vil faktisk tippe flaks jeg... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ESPEN PAI: dei veit faen ikkje du ein drit om eg er god å køyre, korelis ellers hadde eg fått lappen? Er det noe jeg har lært så er det at det å ha sertifikat på noe ikke nødvendigvis gjør deg god til å drive med det. hehehe det minner meg på en kar her som skulle kjøre lift. Så ikke ut som han hadde gjort det før, der han fiklet etter de rette spakene og kjørte frem og tilbake fra side til side! Han holdt til og med på å kjøre på en annen stakkar! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 oO Rasch har byttet avatar! Og hva er dette snakket om traktor og reperasjoner til 40k? Har Schnell lekt med fyrstikker eller noe? Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan noen hjelpe et stakkarslig nytt medlem? Jeg finner rett og slett ikke frem blandt den evigheten av tråder der ute. Noen spesiell tråd/seksjon for animasjoner? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=215 her inne Takker så meget. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 gonjimann: eg øydela ein traktor så kosta det 40 000 å reparere den espen pai: så fordi eg ikkje er ein nerd som har greie på alt som har med diesel og olje og bensin og gjere, så gjer det meg til ein dårleg kjøyrar? Fisk1: nei det er eg einig i¨ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 oO Rasch har byttet avatar! Og hva er dette snakket om traktor og reperasjoner til 40k? Har Schnell lekt med fyrstikker eller noe? Schnell gjorde den vanlige filen med å fylle BENSIN der oljen skulle være på en traktor. Han fikk sparken og reparasjonene kom på vel 40k. ^^ Synes du avataren er keep eller? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg føler skremmende for et eller annet med krem på, men er så kvalm at jeg får ikke ned en jævla matbit >< Er med på den, kremboller @ meg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 oO Rasch har byttet avatar! Og hva er dette snakket om traktor og reperasjoner til 40k? Har Schnell lekt med fyrstikker eller noe? han fylte på diesel i oljetanken på traktoren... (eller bensin som han trodde det var..) Takker så meget. er en egen tråd for gif og sånn, så er bare og søke før du poster Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det bare jeg som ikke får søkefunksjonen til å fungere skikkelig? Hver gang jeg skal søke etter noe så kommer så og si alle trådene i forumet opp, og da er vel poenget borte? Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 er en egen tråd for gif og sånn, så er bare og søke før du poster Søkeknappen og jeg ble uvenner for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg