۩ҲЖҲ۩ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hva er El-Tigre uansett? En kapsel med effedrinkonsentrat og koffein. En oppkvikker for å si det sånn.. Endret 17. april 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Selger de dr pepper der? Ja. Yey Hva er El-Tigre uansett? En kapsel med effedrinkonsentrat og koffein. En oppkvikker for å si det sånn.. Ahaa, skjønner Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er El-Tigre uansett? En miljøvennlig versjon av Tiger-arten.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg må si meg mektig imponert over hvor dumme noen i religionsforumet faktisk viser seg å være... Religiøse folk er dumme. En stor andel skråsikre antiteister der inne er tilsvarende dumme. Vitenskaplig sett er alle bastante påstander verdiløse. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er El-Tigre uansett? En miljøvennlig versjon av Tiger-arten.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg må si meg mektig imponert over hvor dumme noen i religionsforumet faktisk viser seg å være... Følger ikke med i tråden, kan fort bli en realitet.. Noen eksmpler? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098479&hl= Utover i tråden vil du se to brukere som ikke leser andres kilder, ikke viser kilder når de kommer med påstander, og når de blir bedt om å begrunne sine påstander, bare slenger ut nye.. Jeg må si meg mektig imponert over hvor dumme noen i religionsforumet faktisk viser seg å være... Religiøse folk er dumme. Sant, men det er slitsomt at de føler en ekstrem trang til å dele det med oss andre Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 En stor andel skråsikre antiteister der inne er tilsvarende dumme. Vitenskaplig sett er alle bastante påstander verdiløse. Mulig, men ikke desto mindre er det mer orden på hodene deres, fordi de har klart å innse og forstå at det er vi mennesker som har gjort verden til det den er i dag, og at vi kun må stole på oss selv. De gjemmer seg ikke bak en fantasifigur som er forbanna på alle som ikke tilber han, og som visstnok skapte verden og gjorde den til det den er i dag. Hva betyr bastant? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kanin er sliten. Kanin gjør seg best med Ragù og en god flaske vin. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Sopp? Hvor er du? Kan vi møtes nedpå senteret? Hver litt snill nå, jeg er for gammel til og henge på senteret Når jeg får slike spørsmål så begynner jeg og planlegge hva jeg skal gjøre når jeg er pensjonist :!: Kanin i bånd servert med vin:P Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kanin er sliten. Kanin gjør seg best med Ragù og en god flaske vin. Dvergveddere er ikke veldig godt egnet som mat, så hvis du skal ha kaninkjøtt er det bedre å velge en større rase. Kaninkjøtt er godt, men jeg ville ikke spist mine egne kaniner... Sopp? Hvor er du? Kan vi møtes nedpå senteret? Hver litt snill nå, jeg er for gammel til og henge på senteret Når jeg får slike spørsmål så begynner jeg og planlegge hva jeg skal gjøre når jeg er pensjonist :!: Han stakk for lenge siden Men tror egentlig han bare ville møte deg. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva er nærmeste flyplass til Lenvik? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har spist søsterns kanin. Det var dog en kjempe av en kanin. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg stumbla over denne siden og syns dette utdraget summerer opp religion, filosofi og livssyn-delen av forumet godt: # ARGUMENT FROM ARGUMENTATION (1) God exists. (2) [Atheist's counterargument] (3) Yes he does. (4) [Atheist's counterargument] (5) Yes he does! (6) [Atheist's counterargument] (7) YES HE DOES!!! (8) [Atheist gives up and goes home.] (9) Therefore, God exists. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 De bruker så bra argumenter, "Hva beviser er det for at Gud finnes"...."BIBELEN" man svarer som ofte da "jaha, men bibelen beviser ingenting"...det du får som svar da er " DU HAVNER I HELVETE OG SATAN KOMMER TIL OG SPILLE BORDTENNIS MED BALLENE DINE" Aaaaah, ingenting er som en god diskusjon!! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg stumbla over denne siden og syns dette utdraget summerer opp religion, filosofi og livssyn-delen av forumet godt: # ARGUMENT FROM ARGUMENTATION (1) God exists. (2) [Atheist's counterargument] (3) Yes he does. (4) [Atheist's counterargument] (5) Yes he does! (6) [Atheist's counterargument] (7) YES HE DOES!!! (8) [Atheist gives up and goes home.] (9) Therefore, God exists. Så sant, så sant! En ting er at kristne tror på noe sånt tull, men en annen er at de absolutt ikke vil høre på ordentlig argumentasjon.. Luedotten: Rå avatar! Endret 17. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det de nekter og være( hvere ) med på er at TRO og AT DET FINNES er 2 vidt forskjellige ting. Har ikke noe problem med kristne, men har store problemer med de som har like trangt syn som en liten aperumpe. Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 En stor andel skråsikre antiteister der inne er tilsvarende dumme. Vitenskaplig sett er alle bastante påstander verdiløse. Mulig, men ikke desto mindre er det mer orden på hodene deres, fordi de har klart å innse og forstå at det er vi mennesker som har gjort verden til det den er i dag, og at vi kun må stole på oss selv. De gjemmer seg ikke bak en fantasifigur som er forbanna på alle som ikke tilber han, og som visstnok skapte verden og gjorde den til det den er i dag. Hva betyr bastant? Det kan være en fordel å tenke litt mer igjennom tingenes tilstand. Du må gjerne definere "orden i hodet" for å underbygge ditt overstående utsagn, men det vil du naturligvis komme til kort uansett definisjon. At du har en overbevisning om at religion baserer seg på fantasifigurer holder ikke i en debatt, du må underbygge dine påstander og tilføre diskusjonen noe mer ut over hva du mener er riktig. Du kan jo begynne å lese en innføring i vitenskapsteori og ta en kikk på definisjonen av bastant i en ordbok. Antiteistene i religions-delen vet som regel like lite om vitenskapsteori og logikk som de vet om religionen de kjemper mot.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kanin er sliten. Vi vil ikke vite grunnen, jeg er redd den blir for brutal for dette forumet-- Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er tilbake. Henta stæsjet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg