Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sado: Skulle gjerne finnet på noe, men pga. slik angsten min er om dagen så er jeg ikke til og "stole" på.

Men forhåpentligvis så blir det bedre når jeg har fått begynt hos hodekrympern, og da skal du ikke se bort ifra at jeg hyler;)

Bor i Strømmen så er ikke langt til byen.

Tøseguri: Er andre ting på dette forumet som er langt mer iriterende enn en person som prøver og finne venner.

Høh? Bor du på Strømmen??????

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg snakker for resten av DNFK når jeg sier dette:

Du skal poste bilder av deg med skjegg som prøver å spise is i RPP.

Jeg får få Anfall til å ta bilder av meg da. :p

Norsk er et merkelig språk. "Får få" liksom. Hva slags formulering er det? Grammatisk er den helt korrekt, men det ser jo ærlig talt helt tarda ut.

Lenke til kommentar
Jeg har da skjegg :dontgetit: Jeg kan sikkert skaffe meg en rettelig softis og spise som en "normal" person å poste det i RPP :p

Har du noen nybegynnertips til en som aldri har kombinert skjegg og softis før?

Go easy! Skjegget er der for å hjlpe deg. Forhindrer søl på gensern etc :thumbup:

Lenke til kommentar
Sado: Skulle gjerne finnet på noe, men pga. slik angsten min er om dagen så er jeg ikke til og "stole" på.

Men forhåpentligvis så blir det bedre når jeg har fått begynt hos hodekrympern, og da skal du ikke se bort ifra at jeg hyler;)

Bor i Strømmen så er ikke langt til byen.

Tøseguri: Er andre ting på dette forumet som er langt mer iriterende enn en person som prøver og finne venner.

Høh? Bor du på Strømmen??????

Yupp, sammen med min madamm :thumbup:

Og det så ut som det var sjokkerende for deg :!:

Ba: Dritbra sagt, og pass på at ikke skjegget blir smulefanger.

Sånn skjegg som kan holde et julebord på egen hånd :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Ja, de må nå betale noen mill. og gå i fengsel - regner med at siden forsvinner etterhvert?
Vanskelig å drive inn noen penger som ikke er der. Tviler på at disse gutta har de 30+ millionene på bok liksom. Dommen er heller ikke rettskraftig enda. Anke vet du. Kommer nok til å ta år før vi har noen rettskraftig dom.

De har forresten uttalt at siden skal drives videre uansett. Serverne står jo ikke lenger i Sverige så er litt vanskelig for retten å stenge dem også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Faen må rydde hele huset :(

Men men jeg får vell bare sette i gang .....

Bare 47 sider igjen :D !!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...