Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) De fikk 1 år, slipper ut etter 7-8 måneder tenker jeg. TPB er oppe og går, og kommer til og fortsette og hvere oppe. Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sado: Skulle gjerne finnet på noe, men pga. slik angsten min er om dagen så er jeg ikke til og "stole" på. Men forhåpentligvis så blir det bedre når jeg har fått begynt hos hodekrympern, og da skal du ikke se bort ifra at jeg hyler;) Bor i Strømmen så er ikke langt til byen. Tøseguri: Er andre ting på dette forumet som er langt mer iriterende enn en person som prøver og finne venner. Høh? Bor du på Strømmen?????? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror jeg snakker for resten av DNFK når jeg sier dette:Du skal poste bilder av deg med skjegg som prøver å spise is i RPP. Jeg får få Anfall til å ta bilder av meg da. Norsk er et merkelig språk. "Får få" liksom. Hva slags formulering er det? Grammatisk er den helt korrekt, men det ser jo ærlig talt helt tarda ut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har da skjegg Jeg kan sikkert skaffe meg en rettelig softis og spise som en "normal" person å poste det i RPP Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har da skjegg Jeg kan sikkert skaffe meg en rettelig softis og spise som en "normal" person å poste det i RPP Har du noen nybegynnertips til en som aldri har kombinert skjegg og softis før? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har da skjegg Jeg kan sikkert skaffe meg en rettelig softis og spise som en "normal" person å poste det i RPP Har du noen nybegynnertips til en som aldri har kombinert skjegg og softis før? Go easy! Skjegget er der for å hjlpe deg. Forhindrer søl på gensern etc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Tar heller real sats og biter i meg masse jeg. Blir bedre bilder av det. Så får jeg bare ta med noe å tørke med. Endret 17. april 2009 av Lars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 RIP TPB? Nei. Det er ikke TPB som har blitt dratt for retten, men folkene som driver siden. Ja, de må nå betale noen mill. og gå i fengsel - regner med at siden forsvinner etterhvert? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 RIP TPB? Nei. Det er ikke TPB som har blitt dratt for retten, men folkene som driver siden. Ja, de må nå betale noen mill. og gå i fengsel - regner med at siden forsvinner etterhvert? 30 mill i erstatning + 3.3 mill i saksomkostninger hvis jeg ikke leste feil ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg føler meg slem. Stakkars Sado.. Men, jeg blir med på lørdag Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da er arbeidsdagen over! Woho!! Ut i sola! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Flua: Jeg skal ned på Strømmen storsenter nå og kjøpe noe medisin. Du kunne ikke tenkt deg å bare hilse på da? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har du noen nybegynnertips til en som aldri har kombinert skjegg og softis før? Softis i beger og skje, ellers så ser det ut som du nettopp har sugd en hest Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Sado: Skulle gjerne finnet på noe, men pga. slik angsten min er om dagen så er jeg ikke til og "stole" på. Men forhåpentligvis så blir det bedre når jeg har fått begynt hos hodekrympern, og da skal du ikke se bort ifra at jeg hyler;) Bor i Strømmen så er ikke langt til byen. Tøseguri: Er andre ting på dette forumet som er langt mer iriterende enn en person som prøver og finne venner. Høh? Bor du på Strømmen?????? Yupp, sammen med min madamm Og det så ut som det var sjokkerende for deg :!: Ba: Dritbra sagt, og pass på at ikke skjegget blir smulefanger. Sånn skjegg som kan holde et julebord på egen hånd :!: Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, de må nå betale noen mill. og gå i fengsel - regner med at siden forsvinner etterhvert?Vanskelig å drive inn noen penger som ikke er der. Tviler på at disse gutta har de 30+ millionene på bok liksom. Dommen er heller ikke rettskraftig enda. Anke vet du. Kommer nok til å ta år før vi har noen rettskraftig dom.De har forresten uttalt at siden skal drives videre uansett. Serverne står jo ikke lenger i Sverige så er litt vanskelig for retten å stenge dem også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vet ikke om det går som reklame men de som vil fjerne "feedback"-knappen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13551629 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jepp, blir nok anking. Det er bare å følge med og se. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Satt meg ut, jeg. Endelig litt sol og fint vær. Synd jeg nesten ikke ser skjermen på pc-en da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Faen må rydde hele huset Men men jeg får vell bare sette i gang ..... Bare 47 sider igjen !!!!!!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Må du rydde hele huset ???????? Stakkars deg............... Sysn veldig synd på deg altså !!! Jeg må heldigvis ikke rydde hlee huset !!!!!!!!!!! !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg