Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? Forrige store samtaletråder har hatt en lengde på over 100 000 innlegg, så ingen grunn til å bekymre seg. Forumserverene er kraftige greier, der alt nødvendig innhold ligger lagret på RAM, for rask prosessering. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg kvifor synes folk eg er ekkel??? eg har jo sagt eg skiftar boxer kvar dag, men eg vurderar og gjere det annankvar dag! og sokkane er heilt reine, eg trener aldreg eller noken ting så dei held seg fine i ei veke!!!! føttene mine bare luktar godt av natur Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 espen pai: ja eg skal byrje og vaske, men eg har ikkje tid og veit ikje kordan eg gjer det.ja føtene mine luktar heilt normalt assa siden du er 17 år, så tipper jeg at du går på skole, og da går du med sko mesteparten av dagen... pluss gåing til og fra skole/buss... om du da bruker samme sokkene i en uke, så har jeg ingen tro på att de ikke lukter! men man merker ikke så lett sin egen stank Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 espen pai: ja eg skal byrje og vaske, men eg har ikkje tid og veit ikje kordan eg gjer det.ja føtene mine luktar heilt normalt assa siden du er 17 år, så tipper jeg at du går på skole, og da går du med sko mesteparten av dagen... pluss gåing til og fra skole/buss... om du da bruker samme sokkene i en uke, så har jeg ingen tro på att de ikke lukter! men man merker ikke så lett sin egen stank Ja kanskje maurene og dei andre organsimane som går rundt på bakken kjenner det, men ingen menneskjer går vel og snusar nede med skoane til folk1!!! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe, ingenting lyser opp hverdagen som å titte innom forumkaféen og oppdage at Schnell atter en gang har hele gjengen mot seg i en diskusjon om renslighet. Forresten, Schnell: hvordan gikk det med den traktoren du fylte diesel på feil tank på? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg også lagt ut brukerinformasjon om meg selv. Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? Forrige store samtaletråder har hatt en lengde på over 100 000 innlegg, så ingen grunn til å bekymre seg. Forumserverene er kraftige greier, der alt nødvendig innhold ligger lagret på RAM, for rask prosessering. Det var mange nullere. Betyr dette at tråden kan vare lengre enn langt før den blir slettet/stengt, da? Endret 23. januar 2008 av Bukselomme Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg kvifor synes folk eg er ekkel??? eg har jo sagt eg skiftar boxer kvar dag, men eg vurderar og gjere det annankvar dag! og sokkane er heilt reine, eg trener aldreg eller noken ting så dei held seg fine i ei veke!!!! føttene mine bare luktar godt av natur Schnell, kan du for min del love meg at du fortsetter med å bytte boxer hver dag? å så kan du samtidig lære deg å bruke vaskemaskinen? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja kanskje maurene og dei andre organsimane som går rundt på bakken kjenner det, men ingen menneskjer går vel og snusar nede med skoane til folk1!!! om du sitter i ett rom sammen med flere folk, så er det ganske lett for andre og merke en slik lukt ja... neste gang du er på skolen, prøv og ta av skoen i klasserommet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan ikke noen lage en Opplæringsfilm om hvordan du skal vaske klærene? Det hørtes bra i mine ører Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 traktoren ja den er til reprasjon og det kosta visst sån 40 000, men eg treng heldigvis ikkje å betale noke men eg fekk sparken då Lenke til kommentar
GeO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe, du slipper nå billig unna uansett da, vil jeg si. Good for you! ;-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva faen? Er dette en ny SO-tråd? Why didn't anyone tell me? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 traktoren ja den er til reprasjon og det kosta visst sån 40 000, men eg treng heldigvis ikkje å betale noke men eg fekk sparken då av en eller annen grunn, så føler jeg meg ganske lettet over at du ikke lenger har tilgang til den traktoren Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg kvifor synes folk eg er ekkel??? eg har jo sagt eg skiftar boxer kvar dag, men eg vurderar og gjere det annankvar dag! og sokkane er heilt reine, eg trener aldreg eller noken ting så dei held seg fine i ei veke!!!! føttene mine bare luktar godt av natur Schnell, kan du for min del love meg at du fortsetter med å bytte boxer hver dag? å så kan du samtidig lære deg å bruke vaskemaskinen? ok eg skal gjere det. som sagt så berre vurderte eg å gjere det men siden alle seier det er så unormalt og ureinsleg så får eg vel gjere det skal få far til å vise meg korelis eg brukar den då Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan noen hjelpe et stakkarslig nytt medlem? Jeg finner rett og slett ikke frem blandt den evigheten av tråder der ute. Noen spesiell tråd/seksjon for animasjoner? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva faen? Er dette en ny SO-tråd? Why didn't anyone tell me? ta ett hint! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe, du slipper nå billig unna uansett da, vil jeg si. Good for you! ;-) nja, ikkje så veldeg. eg var avløysar ein annan plass og, så hadde han eine duden eg var avløysar hoss snakka med han andre så når eg spurte kva tid eg skulle ha stedlehelg igjen seier han berre "ehhhh nei jeg trenger ikke avløyser legner" mhm yea right og i tilleg så er faren min jævlig forbanna!!!! jeg lover jeg slapp ikke billig unna til noe som bare var ett uhell espen pai: eg skal kjøpe traktor sjølve altså når eg får råd Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vi nærmer oss de 1000, og det merkes på innleggene nå! Hvilken traktor kunne du tenke deg da Schnell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg