Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fytte børsa så trøtt og sløv jeg er. Vårslapp til tusen og èn dag uten vitaminpiller, så er jeg død.. Men men. Tar tidlig dag i dag. Per spelmann hadde ein einaste ku? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 3NA+OH- "fjerner det som fjernes skal" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fytte børsa så trøtt og sløv jeg er. Vårslapp til tusen og èn dag uten vitaminpiller, så er jeg død.. Men men. Tar tidlig dag i dag. Per spelmann hadde ein einaste ku? Hva behager? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fytte børsa så trøtt og sløv jeg er. Vårslapp til tusen og èn dag uten vitaminpiller, så er jeg død.. Men men. Tar tidlig dag i dag. Per spelmann hadde ein einaste ku? Hva behager? Mente han bytta bort kua og fikk ei fele for den Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal jeg gidde å oppdatere bios? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal jeg gidde å oppdatere bios? Why not? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal jeg gidde å oppdatere bios? Why not? Det er risky business. Plutselig sitter jeg her uten PC. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Galskap igjen; som atter Småtrolla rundt meg tjatrer og pjatter Hu-hei! rir bukken over Trolleheimens port Og der står gutten, han vet ikke stort Han tar seg til hodet, han lurer; "Hva skjer?" Mens trollkongen selv kommer mot ham og ler Han velkommer gutten med latter og sang Mens Huldra og Nøkken strør gull for hans gang Han tar av seg hatten og følger blidt med Han enser ei maten av kuruk og tre Mor står igjen, hu græter og ber; Snille min Gud, bring tilbake min Peer Men Herren er vred for Peer har syndet Og det gikk ikke slik som Mor Åse yndet Og Peer, stakkar, hva skjedde med pjokken? Dovregubben tok ham og gav'n til kokken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dersom du ikke har noe behov for å oppdatere bios, så driter du i det. Kun i visse kompabilitetsproblemer man egentlig burde ha behov for å flashe biosen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 God morgen, kjære småtroll. Er det en fin fredag? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er risky business. Plutselig sitter jeg her uten PC. Jeg skulle legge inn bilder, sitter nå med bluescreen loop...pcen er ¡ɐƃƃnq! og funker ikke lengre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal jeg gidde å oppdatere bios? Why not? Det er risky business. Plutselig sitter jeg her uten PC. Har oppdatert bios på forskjellige hker så mange ganger at jeg har mistet tellinga, aldri mistet et hk pga. det. Men det er en liten risiko ja, men skjer det så har du vel garanti? Må du flashe biosen da? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er en NYDELIG fredag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 God morgen, kjære småtroll. Er det en fin fredag? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 God morgen, kjære småtroll. Er det en fin fredag? Den var riktig så bra, men så ble jeg veldig skuffet og da var den ikke like bra lenger. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 God morgen, kjære småtroll. Er det en fin fredag? Fin dag inntil jeg kom hjem fra tentamen og pcen fucka seg Har du en fin fredag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Var større risk før når en måtte flashe bios. Måtte rote fram nummeret på kortet og legge det på en floppy, samt masse rotete opperasjoner for å skrive inn det nødvendige som plutselig ikke var samme som sto i readme-fila. Nå skjer vel det meste automatisk ved hjelp av software som følger med hovedkortet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Men dagen ble litt bedre når jeg sjekka postakassa istad og det lå en sjokoladejulenisse der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Joda, Sjur, den er så flott atte. Alt handler om innstilling. (Jeg tuller. Jeg hater folk som skal endre på humøret mitt) Fantastisk, Natrich. Og hvorfor blei du skuffa, Chris? :< Jeg tror jeg skal ta en lang tur med hund1, så dusje oss begge. Våkna nettopp. Endret 17. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 I maded somebody happeh todai :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg