Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart man kan, men det er en innstilling et eller annet sted under oppstarten om du trykker F8 mange nok ganger elns.

Uansett, jeg fatter ikke hvor dere finner Feedback, jeg ser ikke noe Feedback noe sted, eller noe som ligner Facebook generelt.

Trykke F8 bringer deg bare til avansert oppstarts meny for sikekrhetsmodus ... Nabb!

Whatever.

Jeg er syk, jeg har lov til å være treg og gjøre feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hahaha! Masse gode forslag her. :p Får håper læreren min ikke tilfeldigvis har en hemmelig konto her på forumet og vet hvem jeg er, skal liksom lage reklameplakat og reklamere for en shampoo, må finne på navn, logo, tekst, osv selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen her som har et godt forslag på navn til en shampoo? :p

Spitshine

Bubbletrouble

Dåpesåpe

friika hårshampoo

C17H35COONa(s)

fant ut jeg kanskje kunne bruke "Spirit Shine" istedet. :p Høres det ut som en fancy shampoo dere ville brukt til å tvangsfore folk med?

Lenke til kommentar

Jeg har en teori!

Det er ikke gratis med XP hjelp lengre nå, så i siste oppdatering fra Microsoft så fiksa de en bugg så jeg må ringe Microsoft så de kan tjene penger! HAH! It all fits perfect!

Micro$oft

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fytte børsa så trøtt og sløv jeg er. Vårslapp til tusen og èn dag uten vitaminpiller, så er jeg død.. Men men. Tar tidlig dag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...