Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt på det, men jeg vet ikke om noen gode i Trøndelag.

I alle fall ikke i Nord-Trøndelag.

Fanden sjøl operer i nabo-kommunen, og her hvor jeg er nå, er stefaren til ei barndomsvenninne av meg arrestert eller noe for å ha gitt flere av jentene han tatoverte blekkforgiftning eller noe i den duren. Yay :p

Dog, det jeg hovedsaklig trenger er vel noen som er god på å forvandle malerier om til kroppskunst.

Som noen bilder av Kittelsen og Royo som jeg alt for gjerne kunne tenkt meg på kroppen.

Jeg sender den msn-adressen min så kan vi ta en prat på msn;)

Lenke til kommentar
Har tenkt på det, men jeg vet ikke om noen gode i Trøndelag.

I alle fall ikke i Nord-Trøndelag.

Fanden sjøl operer i nabo-kommunen, og her hvor jeg er nå, er stefaren til ei barndomsvenninne av meg arrestert eller noe for å ha gitt flere av jentene han tatoverte blekkforgiftning eller noe i den duren. Yay :p

Dog, det jeg hovedsaklig trenger er vel noen som er god på å forvandle malerier om til kroppskunst.

Som noen bilder av Kittelsen og Royo som jeg alt for gjerne kunne tenkt meg på kroppen.

Jeg sender den msn-adressen min så kan vi ta en prat på msn;)

Flotte greier.

Lenke til kommentar
Klart man kan, men det er en innstilling et eller annet sted under oppstarten om du trykker F8 mange nok ganger elns.

Uansett, jeg fatter ikke hvor dere finner Feedback, jeg ser ikke noe Feedback noe sted, eller noe som ligner Facebook generelt.

Trykke F8 bringer deg bare til avansert oppstarts meny for sikekrhetsmodus ... Nabb!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...