Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bah. Det sku komme noen inspektører hit klokka 10. De har fortsatt ikke kommet. Skal jeg bare gi faen og legge meg til å sove, eller sitte oppe og vente på at det kanskje kommer? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk sjokoladejulenisse i posten idag! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 WOHO! Du må ta bilde da! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) De fikk 1 år, oppfører de seg pent kan du kutte av 2-3 måneder. Alle jeg kjenner som har sonet har som oftest kommet ut før. Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk sjokoladejulenisse i posten idag! Fikk du av mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk sjokoladejulenisse i posten idag! Fikk du av mikkel? Jepp Sendte den i går Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 W000t??? og så sender du ikke til meg???? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 W000t??? og så sender du ikke til meg???? Hadde ikke flere igjen . Har noen julekuler da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk sjokoladejulenisse i posten idag! Fikk du av mikkel? Jepp Sendte den i går Skal du blekke deg i dag, Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Skal du blekke deg i dag, Mikkel? Neste Fredag. Skal få farga dragen min før sommern kommer Endret 17. april 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jammen send en til meg da <3 har du adressa mi? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jammen send en til meg da <3 har du adressa mi? Nai. Om du gir meg den i dag kan jeg sende i mårra når jeg skal sende en DVD til gi bort en dvd vinnern Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Win. få adressa di også da så skal jeg sende noe morro oppover til steinkjær. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Win. få adressa di også da så skal jeg sende noe morro oppover til steinkjær. Kom på msn da pusen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal du blekke deg i dag, Mikkel? Neste Fredag. Skal få farga dragen min før sommern kommer God idé, må få fiksa på dragen min selv om det er nesten ett år siden jeg tok den. Og begynne å planlegge neste tattis, men vet ikke om jeg skal gå til Are eller ei anna ei som har poppa opp og som alle venna mine går til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Skal du blekke deg i dag, Mikkel? Neste Fredag. Skal få farga dragen min før sommern kommer Skal du på Otc i år? Prøver og høre om folk skal ditt:P Data: Finn deg heller en som er dødsgod i den stilen du liker;) hvis ikke de du prater om er gode da. Hvis man liker tattoveringer så er det ikke dumt og finne en som du kan bruke fast. Blir som oftest bedre økt priser;) Endret 17. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har tenkt på det, men jeg vet ikke om noen gode i Trøndelag. I alle fall ikke i Nord-Trøndelag. Fanden sjøl operer i nabo-kommunen, og her hvor jeg er nå, er stefaren til ei barndomsvenninne av meg arrestert eller noe for å ha gitt flere av jentene han tatoverte blekkforgiftning eller noe i den duren. Yay Dog, det jeg hovedsaklig trenger er vel noen som er god på å forvandle malerier om til kroppskunst. Som noen bilder av Kittelsen og Royo som jeg alt for gjerne kunne tenkt meg på kroppen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 OMG! Fikk denne når jeg skulle legge inn bildet på pcen:¨ ¨ Men nå er jeg på en annen pc som ikke har PS, så det ble dårlig redigering: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg