Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Hmm, kan gå med på det første, men jeg har hatt samme buksa i flere uker nå Kan være fordi jeg ikke har flere bukser, bortsett fra et par joggebukser, men Har i og for seg bare to gensere også. Kanskje jeg burde handle litt mer, eller ta med mer hjemmefra (ikke at det er så mye igjen der heller, minstesøss har plyndra klesskapene mine for gensre og t-skjorter :< ) edit: Bukselomme, alt er mulig med fantasien i behold edit2: Nå skal det sies at jeg stort sett bare bruker buksa og genseren i 4-5 timer om dagen, og resten av tida henger det på en knagg Hadde det vært ok for resten av samfunnet her oppe, hadde jeg sprada rundt netto eller i bokser dagen lang. Endret 23. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? hvorfor skulle det bli problemer av det? skriften her inne tar ikke serlig stor plass.... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? hvorfor skulle det bli problemer av det? skriften her inne tar ikke serlig stor plass.... vel vel, så får vi se hvor lenge den holder seg oppe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker Har lyst til at du poster bilde i RPP en gang. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker tipper føttene dine lukter godt nå men hva med og faktisk vaske tøy da? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 du kan jo gjøre som meg... leser bare artiklene jeg Mhm, ikke sant KOR OFte er det normalt å skifte underbukse eigentleg?? Hver dag! Vær så snill å ikke si noe annet, uff Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker Spørs om du får sette igang og vaske gitt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor skulle tråden bli stengt? Ingen av forumets retningslinjer er brutt . Nei, nei men tråden har jo vært oppe i ca. 2 uker, og snart 1000 sider. til sommeren er det vel kanskje rundt 10 000, blir ikke serveren litt treig da?? hvorfor skulle det bli problemer av det? skriften her inne tar ikke serlig stor plass.... En database har en litt annen struktur enn en vanlig flatfil (tekstfil). Jeg tror ikke IPB blir noe tregere av 10000 innlegg i 1000 tråder, mot 10000 innlegg i 10 tråder, men er ikke helt 100% sikker. -- /me går opp og lager omelett til meg og mamma Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 *strekke seg*Ingenting som å sove 14,5 timer Selv om det ødela dagens planer om å ha Heath Ledger-maraton :/ Og helt sikkert fucka døgnrytmen min til de grader Var du på pratesjuk? He he, ja. Popper innom der nå og da og spammer bilder av meg selv og depper over lite aktivitet :< Hehe, okay. Ja, jeg er altså yvonne fra forumet om du ikke har skjønt det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 einig rasch, sokkar brukar eg og sånn ei veke ca, for eg har så få av dei. men etter at far sa eg måtte byrje å ta ansvar, og at eg måtte byrje og smøre matpakka mi sjølve og vaske kleda mine sjølve, så har eg ikkje vaska eit einaste plagg, og eg byrjar og gå tomm for underbukse no og eg har brukt den sama buksa i 2 veker da må du bare vaske klær da! Tar ikke lang tid, men om du lurer på hvordan du bruker vaskemaskinen så er det jo bare å spørre faren din om hvordan du gjør det.. Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 edit: Bukselomme, alt er mulig med fantasien i behold Fantasi? Hva er det? : p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 He he, etter å ha lagt sammen to pluss to og sammenligna avatar-bildet ditt med bilder i fra bilde-tråden der, kom jeg frem til at det var deg ja ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Husk: man må bare bytte klesplagg man faktisk bruker. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 underpants: nei eg føretrekk å vere anonym på internett for eg har fått ein del skummle PMer skal eg love deg, eg har blant anna blitt truga med bank og juling, og at dei skal hive hundedrit i senga mi og masse anna espen pai: ja eg skal byrje og vaske, men eg har ikkje tid og veit ikje kordan eg gjer det. ja føtene mine luktar heilt normalt assa Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 He he, etter å ha lagt sammen to pluss to og sammenligna avatar-bildet ditt med bilder i fra bilde-tråden der, kom jeg frem til at det var deg ja ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 schnell: For din del, og alle rundt deg: Spander på deg et par 5-packs med tennissokker, og noen nye boxere (3+). Du vil få et bedre liv, og folk vil ikke synes du er like ekkel lenger. Folk synes garantert du er ekkel nå, selv om de ikke sier det direkte til deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 du kan jo gjøre som meg... leser bare artiklene jeg Mhm, ikke sant man skal ikke starte på ting man ikke kan fullføre vettu... og er ikke alt som passer seg og gjøre på jobben, derfor er det best og lese artiklene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg