Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Eksdama(i hele 23timer) sendte nettopp en melding der hun vil kjøpe gave til meg i England.(slo opp igår)

Vuderer virkelig å spille med.

Lenke til kommentar

nettopp tilbake fra konsert. En annen folkehøyskole var her å spillte sanger de hadde skrevi sjøl for oss...

ene fyen som sang sånn 4 sager sang helt JÆVLIG! fikk vondt i øra. Og en jente også... helt jævlig.

Var en jente og en gutt som var drittttttttttttt flinke. og ellers var de sånn passe.

Men ble helt satt ut av hvor dårlige hun jenta og gutten var:P

Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S

den er i veien... all fokusen går bort på den. =/

Lenke til kommentar
nettopp tilbake fra konsert. En annen folkehøyskole var her å spillte sanger de hadde skrevi sjøl for oss...

ene fyen som sang sånn 4 sager sang helt JÆVLIG! fikk vondt i øra. Og en jente også... helt jævlig.

Var en jente og en gutt som var drittttttttttttt flinke. og ellers var de sånn passe.

Dere skulle hatt Simon Cowell der for å irrettesette disse artistene.

Lenke til kommentar

Dere skulle hatt Simon Cowell der for å irrettesette disse artistene.

mhm. det var helt jævlig. ørene mine ville ta selvmord kjenntes det ut som:P

Lenke til kommentar
syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg :p

Edit: Flabba: åssen ser de ut? fordi det er noen fra skolen her som drar rundt å spiller for andre :p

ooooh det er sikkert de...

hun ene het sara og var driiiiiiiiiiiit flink! de er fra sånn sang og sankskrivinglinje...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...