Latias Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Bare jeg som begynner å bli trøtt? :| Nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal traske i seng nå. og prøve og kanskje klare å se 1 times tid uten å sovne XD Natta folkens sov godt.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal døgne jeg, på skoledag. Med Chris. Artig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har en 4 timers oppgave og et intervju på skolen i danmark i morgen jeg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 har en 4 timers oppgave og et intervju på skolen i danmark i morgen jeg Tykke lil, da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kudos til hund1 som har lært seg å åpne soveromsdøra mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Eksdama(i hele 23timer) sendte nettopp en melding der hun vil kjøpe gave til meg i England.(slo opp igår) Vuderer virkelig å spille med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 nettopp tilbake fra konsert. En annen folkehøyskole var her å spillte sanger de hadde skrevi sjøl for oss... ene fyen som sang sånn 4 sager sang helt JÆVLIG! fikk vondt i øra. Og en jente også... helt jævlig. Var en jente og en gutt som var drittttttttttttt flinke. og ellers var de sånn passe. Men ble helt satt ut av hvor dårlige hun jenta og gutten var:P Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S den er i veien... all fokusen går bort på den. =/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S Idiotisk. Først trodde jeg det bare var noe reklamegreie, men den er der permanent. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 nettopp tilbake fra konsert. En annen folkehøyskole var her å spillte sanger de hadde skrevi sjøl for oss...ene fyen som sang sånn 4 sager sang helt JÆVLIG! fikk vondt i øra. Og en jente også... helt jævlig. Var en jente og en gutt som var drittttttttttttt flinke. og ellers var de sånn passe. Men ble helt satt ut av hvor dårlige hun jenta og gutten var:P Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S den er i veien... all fokusen går bort på den. =/ Dere skulle hatt Simon Cowell der for å irrettesette disse artistene. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 nettopp tilbake fra konsert. En annen folkehøyskole var her å spillte sanger de hadde skrevi sjøl for oss...ene fyen som sang sånn 4 sager sang helt JÆVLIG! fikk vondt i øra. Og en jente også... helt jævlig. Var en jente og en gutt som var drittttttttttttt flinke. og ellers var de sånn passe. Men ble helt satt ut av hvor dårlige hun jenta og gutten var:P Hva syns folk om den nye "feedback" knappen =S den er i veien... all fokusen går bort på den. =/ Dere skulle hatt Simon Cowell der for å irrettesette disse artistene. mhm. det var helt jævlig. ørene mine ville ta selvmord kjenntes det ut som:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg Edit: Flabba: åssen ser de ut? fordi det er noen fra skolen her som drar rundt å spiller for andre Endret 16. april 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg den er helt lik! jeg hater den litt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg det står "facebook" der. seriøst. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg det står "facebook" der. seriøst. Her og.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 vi får klage på den med feedback knappen og Flabba: de var sikkert fra folkehøyskolen jeg går på Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 syns den feedback knappen ligner litt for mye på facebook logoen jeg Edit: Flabba: åssen ser de ut? fordi det er noen fra skolen her som drar rundt å spiller for andre ooooh det er sikkert de... hun ene het sara og var driiiiiiiiiiiit flink! de er fra sånn sang og sankskrivinglinje... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hahaha ja det er de! ja sara har helt rå stemme! Siso heter linja trur ikke alle var der da. er ei som heter Linn Marie som har sykt fin stemme også, men hu var kanskje ikke der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg