Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg kan ikke helt se ulempen jeg Bilblader går greit, men er ikke helt into dameblader jeg da ^^ du kan jo gjøre som meg... leser bare artiklene jeg Venter på pizza fra Dolly jeg. Klarte å tabbe meg ut, slik at de må komme med ny pizza. hvordan? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Halloisen, folkens!Nytt medlem her. Hvordan står det til her på landet, da? Hallo! Og velkommen! Nå er du fanget her for alltid! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 KOR OFte er det normalt å skifte underbukse eigentleg?? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) KOR OFte er det normalt å skifte underbukse eigentleg?? jeg vil si hver dag... la meg gjette... hver tredje uke hos deg? Endret 23. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Halloisen, folkens!Nytt medlem her. Hvordan står det til her på landet, da? Hallo! Og velkommen! Nå er du fanget her for alltid! Gud så heldig jeg er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ja, velkommen skal du være, gå og post bilde av deg i RPP så vi får se hvordan du ser ut, det være seg om du er tve-, intet-, han- eller hunkjønn (imho, skulle det vært obligatorisk, men jaok). Endret 23. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 men viss den er heilt rein etter ein dagdå?? (eg skiftar nesten kvar dag altså, eg berre lurar) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 KOR OFte er det normalt å skifte underbukse eigentleg?? Hver dag, ellers nærmer du deg fort stadiet "ekkel".. Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, velkommen skal du være, gå og post bilde av deg i RPP så vi får se hvordan du ser ut, det være seg om du er han- eller hunkjønn (imho, skulle det vært obligatorisk, men jaok). Har det noe å si om jeg er intetkjønn? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei espen pai .herregud!!!! eg berre lurar, fordi eg må vaske kleda mine sjølve og eg synes det er ok å ha dei to dagar på rad så eg trur eg skal byrje med det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hvordan? Var ikke ny pizza. Sovna mens jeg ventet på pizzaen, hørte ikke dørklokka. Så dum var jeg. Men hyggelig av Dolly Dimples å ikke ta ekstra betalt. Fikk den nå, latet som ingenting. Men føler meg veldig dum. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alle kjønn. Tvekjønnet, intetkjønn, hankjønn og hunkjønn. Bilder er bedre enn bare tekst. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 men viss den er heilt rein etter ein dagdå?? (eg skiftar nesten kvar dag altså, eg berre lurar) undertøy skal byttes hver dag... selv om den ser ren ut, så er den som regel ikke det Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei espen pai .herregud!!!! eg berre lurar, fordi eg må vaske kleda mine sjølve og eg synes det er ok å ha dei to dagar på rad så eg trur eg skal byrje med det Er ikke å anbefale tror jeg... Åssen skal du se at et klesplagg er modent for vask da? Lukt og skitt er jo ikke alltid merkbart for en selv. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 KOR OFte er det normalt å skifte underbukse eigentleg?? Hver dag, ellers nærmer du deg fort stadiet "ekkel".. Hverdag og hver gang jeg dusjer. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er da vanelig å skifte sokker, boxer og trøye hver dag? Og ha bukse og genser sånn 3-4 dager? Lenke til kommentar
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Alle kjønn.Tvekjønnet, intetkjønn, hankjønn og hunkjønn. Bilder er bedre enn bare tekst. Bukselommer har litt vanskeligheter med å ta bilder av seg selv. De har jo ikke, som du sikkert allerede har gjettet, hender. Bukselommer er skapt for å ha hender i, ikke hender på. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei espen pai .herregud!!!! eg berre lurar, fordi eg må vaske kleda mine sjølve og eg synes det er ok å ha dei to dagar på rad så eg trur eg skal byrje med det bare tenkte det at siden du pusser tennene så skjeldent, så hvorfor ikke bytte underbukse annenhver uke eller lenger? er litt logikk i det Var ikke ny pizza. Sovna mens jeg ventet på pizzaen, hørte ikke dørklokka. Så dum var jeg. Men hyggelig av Dolly Dimples å ikke ta ekstra betalt. Fikk den nå, latet som ingenting. Men føler meg veldig dum. kan jeg få lov til og si LOL nå? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg kan godt gå en 3-4 dager med samme sokkene, men skjorte og boxer bytter jeg hver dag! Det skal sier at jeg går ikke så lenge med sokkene da, i og med at jeg bruker lester i værneskoene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg