Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pokemon Stadion på N64 var gøy.

Da jeg var ung var det vel bare pokemon gul. :p Så kom rød og blå når jeg begynte i 6-7.klassen.

BLASTOISE!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Da jeg var ung var det vel bare pokemon gul. :p Så kom rød og blå når jeg begynte i 6-7.klassen.

BLASTOISE!

Gul kom etter rød og blå. Og Blastoise var den beste oppgraderingen av de tre startepokémonene, men på spillene så han fucka ut. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg fikk med meg Pokemon gul først ivertfall. Så ble jeg kjent med rød og blå.

Hadde ikke gamboy jeg. :(

(hadde Nes,så solgte jeg den for å kjøpe Snes,så solgte jeg den for å kjøpe PS1.)

Lenke til kommentar

Gjør ikke noe, du kan få lese min. :D

Hallo.

Mitt navn er Ifeoma Jeg var imponert da jeg så profilen din på (www.diskusjon.no). Ett og jeg vil gjerne du e meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende bildet mitt for at du skal vite hvem jeg er. i belive vi kan establishe en langvarig forhold skip med you.In tillegg vil jeg vil du skal svare meg gjennom min private e-post-boksen ([email protected])

Dette er fordi jeg dont vite mulighetene for

remainning i forum for lenge.

Vennligst svar til innboksen min slik at jeg kan være i stand til å sende bildet mitt, og fortelle deg mer om meg.

Takk, venter på å høre fra deg soonest.

Ifeoma [email protected]

Hello.

My Name is Ifeoma I was impressed when i saw your profile at (www.diskusjon.no ).a and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i belive we can establishe a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box ([email protected] )

This is because i dont know the possibilities of

remainning in forum for a long time.

Please reply to my inbox so that i can be able to send you my picture and tell you more about me.

Thanks,waiting to hear from you soonest.

Ifeoma [email protected]

Lenke til kommentar

Det er vel enda tid til å gå for det? Hvorfor vente? Ta kontakt idag! Ja, jeg sier det igjen. Ta kontakt idag! IDAG! Ja, akkurat nå! Hvis du tar kontakt idag, får du gratis gullmedlemskap hos eldreforeningen i Slovakia. Ja, jeg sier det igjen! Ta kontakt idag, og du vil få et gratis sølvmedlemskap hos elveforeningen i Slovenia! Ja, ta kontakt IDAG!

Scam, scam, scam. Altfor mye scam nå til dags.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...