Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har vandret i årevis.

Har sunget vårens sanger

snakket med trærne, fulgt ulvene.

En dag entret jeg et land innhyllet i tåke.

En syk sol blindet mine øyne.

...........................

Skjønnhetens heks ble gammel

og stygg og døde over natten.

Himmelen ble svart, trærne og bølgene

synger ikke mer glade toner.

...Nå vil vi se hvem som overlever.

Hah?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tan: Er veldig snill, utenom de gangene jeg blacker ut og løper rundt med motorsagen.

Men jeg husker ikke noe fra de gangene så går utifra at ikke noe har skjedd.

Det jeg syns er rart er at naboen vil flytte :tease:

:ph34r:

Ikke rart at melodien er brent inn i hodet :(

Pokémon! Gotta catch 'em aaaall!

Se filmen hos Youtube

Eller den enda bedre norske versjonen?

Se filmen hos Youtube

:cool:

Pog var bare enda en ting som var "populær" på barneskolen, sammen med noen figurer vi knipsa på hverandre for å vinne. :p

Lenke til kommentar

Synes det er bra, er ikke noe mer irriterende enn en skikkelig feit fyr som absolutt skal kline seg ned i settet. "its ok, you just gotta put up the armrest and i have to use this seatbelt extender".

Feite folk irriterer livet av meg.

Måtte skifte klær etter å ha sittet 2 timer med fly til london vedsiden av en skikkelig feit amerikaner som tok halve setet mitt. Om man bruker to seter betaler man for 2 seter. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Og så er det så lite strømlinjeformet når de feite skal på toalettet. De peser å patter mens de jekker kroppen sin ut av setet og forbi oss andre, selvsagt på en slik måte at man får kaffen skubbet i fanget og en klam armhule i trynet.

Så klemmer de seg videre ned midtgangen som en annen mat-tralle før de endelig klarer å få pølesefingrene sine rundt håndtaket på døren og klemt resten av det hellige tempelet deres inn på flytoalettet. I det man nyter de gudegitte fem minuttene hvor stønningen, smattingen og lyder av generelt ubehag er byttet ut med rolig brumming fra flymotoren er selvsagt mr big ferdig på toalettet og skal inn igjen til sin vindusplass. Great.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...