Nopros Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har vandret i årevis.Har sunget vårens sanger snakket med trærne, fulgt ulvene. En dag entret jeg et land innhyllet i tåke. En syk sol blindet mine øyne. ........................... Skjønnhetens heks ble gammel og stygg og døde over natten. Himmelen ble svart, trærne og bølgene synger ikke mer glade toner. ...Nå vil vi se hvem som overlever. Hah? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ...Nå vil vi se hvem som overlever!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ikke si at du har blitt psykotisk? :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Da har jeg fått bestilt billett til Roskilde og gleder meg! Endret 16. april 2009 av Glufsepiril Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da har jeg fått bestilt billet til Roskilde og gleder meg! *BILLETT* ikke billet. Sorry, måtte bare rette på det! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ...Nå vil vi se hvem som overlever!! Ikke deg hvertfall, du har skremmende nick Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Lyst og prøve og komme meg ditt neste år hvis angsten har roet seg til da. Madammen har hvert der 2 ganger og sier det er helt rått. Du får sikkert en glimrende tur, spis litt shrooms og kos deg Da har jeg fått bestilt billett til Roskilde og gleder meg! SNIP Måtte bare fikse på det Endret 16. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da har jeg fått bestilt billet til Roskilde og gleder meg! *BILLETT* ikke billet. Sorry, måtte bare rette på det! «‘Billett’, ikke ‘billet’.», ikke «*BILLETT* ikke billet.» Beklager, jeg så meg nødt til å rette på dette. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe påskeegg(sånne man putter ting oppi:P) i Oslo? Vet det er sent, men trenger det! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tan: Er veldig snill, utenom de gangene jeg blacker ut og løper rundt med motorsagen.Men jeg husker ikke noe fra de gangene så går utifra at ikke noe har skjedd. Det jeg syns er rart er at naboen vil flytte Ikke rart at melodien er brent inn i hodet Pokémon! Gotta catch 'em aaaall! Se filmen hos Youtube Eller den enda bedre norske versjonen? Se filmen hos Youtube Pog var bare enda en ting som var "populær" på barneskolen, sammen med noen figurer vi knipsa på hverandre for å vinne. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 http://www.hegnar.no/bors/article370498.ece Flygiganten United Airlines innfører nå nye regler som sier at dersom overvektige mennesker ikke kommer med fulle fly på grunn av sin fysikk, så må de kjøpe to billetter på det neste. --- Skjønner dog ikke hvordan folk klarer å bli så feite. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 OM NOM NOM brødskive med brunost! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Pokémon! Gotta catch 'em aaaall!Hell yes. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Synes det er bra, er ikke noe mer irriterende enn en skikkelig feit fyr som absolutt skal kline seg ned i settet. "its ok, you just gotta put up the armrest and i have to use this seatbelt extender". Feite folk irriterer livet av meg. Måtte skifte klær etter å ha sittet 2 timer med fly til london vedsiden av en skikkelig feit amerikaner som tok halve setet mitt. Om man bruker to seter betaler man for 2 seter. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hjemme fra skolen.. to dager med 08:00 - 15.30 kjennes men men, i morra begynner jeg seint og slutter tidlig, så skal ikke klage og Pokémon er absolutt et must! Spilte det mye i Påskeferien :$ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Feite folk ja. Gotta catch'em all. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Og så er det så lite strømlinjeformet når de feite skal på toalettet. De peser å patter mens de jekker kroppen sin ut av setet og forbi oss andre, selvsagt på en slik måte at man får kaffen skubbet i fanget og en klam armhule i trynet. Så klemmer de seg videre ned midtgangen som en annen mat-tralle før de endelig klarer å få pølesefingrene sine rundt håndtaket på døren og klemt resten av det hellige tempelet deres inn på flytoalettet. I det man nyter de gudegitte fem minuttene hvor stønningen, smattingen og lyder av generelt ubehag er byttet ut med rolig brumming fra flymotoren er selvsagt mr big ferdig på toalettet og skal inn igjen til sin vindusplass. Great. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Spiller Pokèmon i dette øyeblikk Pokèmon Gul på visualboyadvance FTW! Edit: Skriveleif Endret 16. april 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg